,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."

21. Data: 2017-11-19 12:31:01

Temat: Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 12:00, XL pisze:
> [...]
s/646207585554378/

> Co? Ten fotomontaż?

LOL :)
Fotomontaż to ty masz w głowie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-11-19 12:36:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
anii/brexit/news-tvp-info-szefowie-dyplomacji-berlin
a-i-paryza-chca-superpans,nId,2225711

> Bardzo dobry projekt. Najwyższy czas połączyć wioski i skończyć z fikcją
> granic na papierze. One są tylko w głowach nacjonalistów i polityków.

Od początku przecież wiem, z kim tu rozmawiam. Spoko.

> https://www.wprost.pl/swiat/10012469/Nie-wiedzieli-z
a-czym-glosowali-Po-referendum-Brytyjczycy-pytali-Go
ogleco-to-jest-Brexit.html

Dobrze by było, żeby autor tego atykuliku wiedział, że głosuje się ,,na".
Populistyczne bzdety o ,,gupich" Brytyjczykach wsadź sobie ,,w".

Oraz:
https://youtu.be/LWamC6O5YbY
--
XL

23. Data: 2017-11-19 21:07:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.11.2017 um 11:24 schrieb Kviat:
> [...]
Posel wytrzezwial, ale pamiec mu nie wrocila. Nie jestem na miejscu,
wiec nie moge wyliczyc, ale miejscowi moze zrobia liste skarzypytow i
tematow z czasow minionych. Byly krzyki za oceanem i w PE na rzad i
jakos nikt ich nie wytykal palcem, ze zaprzancy i skarzypyty.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

24. Data: 2017-11-19 21:35:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> tematow z czasow minionych. Byly krzyki za oceanem i w PE na rzad i
> jakos nikt ich nie wytykal palcem, ze zaprzancy i skarzypyty.

To do nich tam ,,za oceanem" też można z Polski przyjść głosować na
rezolucje w sprawie Polski, ze skutkiem wykonalnosci???
Jakaś konkurencyjna unia??? Qrna, rozmnożyło się to plugastwo...

--
XL

25. Data: 2017-11-19 22:09:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec nie moge wyliczyc, ale miejscowi moze zrobia liste skarzypytow i
> tematow z czasow minionych. Byly krzyki za oceanem i w PE na rzad

A w PE jakież to sankcyjności podPiSywano?

--
XL

26. Data: 2017-11-20 10:19:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 22:09, XL pisze:

> A w PE jakież to sankcyjności podPiSywano?

Bo nie było potrzeby, a teraz jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-11-20 12:46:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo nie było potrzeby, a teraz jest.

O! - i TO jest argument POwalający!
Czyż warto z nim dyskutować?
Absolutnie nie warto.
Typowy piteryzm.

--
XL

28. Data: 2017-11-20 14:57:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 12:46, XL pisze:

> O! - i TO jest argument POwalający!

Dla ciebie wystarczający.

> Czyż warto z nim dyskutować?
> Absolutnie nie warto.
> Typowy piteryzm.

Masz rację. Z faktami się nie dyskutuje :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-11-20 17:00:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dla ciebie wystarczający.

> Masz rację. Z faktami się nie dyskutuje :)

Tak, Piter(o).

--
XL

30. Data: 2017-11-22 02:12:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tematow z czasow minionych. Byly krzyki za oceanem i w PE na rzad i
> jakos nikt ich nie wytykal palcem, ze zaprzancy i skarzypyty.

Widać ICH krzyki naród popierał - czemu jasno dał wyraz na wyborach.
Coś jeszcze wyjaśnić, coś przybliżyć?

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":