640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju

1. Data: 2007-10-02 15:45:26

Temat: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..tylko na tylu lekarzy dawni ludzie SB i WSI mieli haki? ;)

Dyrektor szpitala w Częstochowie:
"Szpital zrestrukturyzował mi się sam"

2. Data: 2007-10-02 15:52:57

Temat: Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> ..tylko na tylu lekarzy dawni ludzie SB i WSI mieli haki? ;)
>
> Dyrektor szpitala w Częstochowie:
> "Szpital zrestrukturyzował mi się sam"

jedyny sukces rządów PiS - do tego stopnia spieprzyli sytuację opieki
zdrowotnej, że ta opieka sama się sprywatyzowała :D

--
www.vegie.pl

3. Data: 2007-10-02 15:53:36

Temat: Re: 640 lekarzy...w calym kraju
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "awe" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ---------
> no i powinien sie cieszyc
> awe

Przecież się cieszy... ;)
co tamtejsi lekaże uznali za obrazę

4. Data: 2007-10-02 16:02:00

Temat: Re: 640 lekarzy wymĂłwiĹ?o umowy w caĹ?ym kraju
Od: "awe" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-10-02 16:13:48

Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek wilicki napisał:

> jedyny sukces rządów PiS - do tego stopnia spieprzyli sytuację opieki
> zdrowotnej, że ta opieka sama się sprywatyzowała :D

Nie sprywatyzowala sie za bardzo, a sukcesy PiS i religi to co nasjwyzej:

- wpompowanie kolejnej kupy szmalu w chory system
- pokazanie po raz kolejny, ze jak sie rzad przycisnie do muru, to rzad
da...
- fak, ze NFZ jednak zaplaci szpitalom za zabiegi, ktore te szpitale
wykonaly w zeszlym roku...

6. Data: 2007-10-02 19:27:22

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Malina wrote:

> [...]
> da...
> - fak, ze NFZ jednak zaplaci szpitalom za zabiegi, ktore te szpitale

kurcze, powinienem większy cudzysłów dać przy tym sukcesie :)

Tak czy tak, lekarze, część społeczeństwa jest z Wami i CHCE leczyć się z
prywatnego ubezpieczenia. Ta mądrzejsza część. Więc nie przejmujcie się
pomyjami wylewanymi przez tą mniej inteligentną grupę, tylko spokojnie
twórzcie prywatne kliniki. Popyt na takie usługi jest i to duuuuży :)

--
www.vegie.pl

7. Data: 2007-10-02 20:52:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomyjami wylewanymi przez tą mniej inteligentną grupę, tylko spokojnie
> twórzcie prywatne kliniki. Popyt na takie usługi jest i to duuuuży :)

Byle nie tworzonych z wylicytowanych za długi szpitali państwowych
których "nie udało się zrestrukturalizować"
lekarzom potem je przejmującym ;)

Sam też pójdę do prywatnej -o ile mnie będzie na to stać ;P

8. Data: 2007-10-03 06:52:28

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> ..tylko na tylu lekarzy dawni ludzie SB i WSI mieli haki? ;)

O, widać kolega miłośnik PP(i)S, alias Zdradzeni-przez-Leppera!
Naturalnie rozumiem, sposób myślenia jak najbardziej kwalifikuje się do
pomocy lekarskiej, ale radziłbym uzyskać takową w realu, dopóki jeszcze
stosowni specjaliści pozostali.

--
Krzysiek
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

9. Data: 2007-10-03 07:44:18

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
>
> Byle nie tworzonych z wylicytowanych za długi szpitali państwowych
> których "nie udało się zrestrukturalizować"

A bierzesz pod uwagę, że może się nie dać zrestrukturyzować szpitala w
dzisiejszym systemie, ale gdy ktoś w niego zainwestuje, zadba, wywali
pół administracji, która teraz jest niewywalalna, bo to krewni i znajomi
królika sytuacja się zmieni?
Dodatkowo, od eksperymentów z PGRami wiadomo, że jak coś nie jest
niczyją własnością, to nikt o to nie dba, tylko ciągnie ile się da.
Myślisz, że administracja w szpitalu kieruje się innymi pobudkami?

> Sam też pójdę do prywatnej -o ile mnie będzie na to stać ;P

Mało kogo stać na prywatne leczenie ciężkich chorób. Musi się więcej
osób składać na takie leczenie. Chodzi tylko o to, żeby móc zdecydować,
jakiej firmie ubezpieczeniowej powierzasz pieniądze i w jakim szpitalu
potem się leczysz. Nie jest trudno połapać kto zajmuje kierownicze
stanowiska w administracji państwowej.

Kffiatek

10. Data: 2007-10-03 10:34:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:fdvdm0$47a$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> Naturalnie rozumiem, sposób myślenia jak najbardziej kwalifikuje się do
> pomocy lekarskiej, ale radziłbym uzyskać takową w realu, dopóki jeszcze

uważasz że mniejszym szaleństwem jest przypuszczenie, że miłościwie nam
panujacy i przodujoncy w sondarzach, uznają racje domagajacych się podwyżek
[a właściwie prawa do uwłaszczenia] groźbami głodówek psychiatrów? ;P
Doprawdy musisz być jednym z nich [lub mentalnie im tożsamym elementem]-tak
uwarunkowanym wyspecjalizowaniem się w zagłuszaniu w ludziach powszechnej
polskiej paranoi ze już niezdolnym do przekwalifikowania się na leczenie
luksusowych paranoi anglosaskich, więc jedyne co im [tobie] pozostało to
naganianie klientów, dla uzasadnienia owych psychiatrów niezastępowalnej
i nie-do-przecenienia roli w krajowej służbie zdrowia ;)))

Angiografia fluoresceinowa
Tomografia
Jak się odwołać od tego pisma
Suche powietrze, problem z nosem - nawilzanie
Pytanie o chelatoterapie!!!