A JEDNAK...

21. Data: 2006-05-13 02:40:36

Temat: Re: A JEDNAK...- OT
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
news:f489g.23986$YI5.20495@tornado.ohiordc.rr.com...

> Ale odpowiadasz. Takie wątki po prostu trzeba ignorować (to apel do
> wszystkich!). Jeśli nikt nie podejmie dyskusji, temat zamrze.
>
> Pozdrowienia,
> Michał
>
> --
> Michał Misiurewicz
> m...@m...iupui.edu
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

To się nie łapcie na lep, nie będę musiał odpowiadać na tematy spoza
grupy...

22. Data: 2006-05-13 03:09:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> To się nie łapcie na lep, nie będę musiał odpowiadać na tematy spoza
> grupy...

Ależ sedno w tym, że nie musisz! Nawet jeśli ktoś się złapał na lep :-)

Pozdrowienia,
Michał

23. Data: 2006-05-13 04:47:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ sedno w tym, że nie musisz! Nawet jeśli ktoś się złapał na lep :-)

Trudno zmienić paradygmat. Wychowywano mnie ucząc odpowiadać na pytania, nie
bić kobiety, nawet kwiatkiem, a kobiety nauczyły mnie, że u mężczyzny są
tylko dwie rzeczy, które je interesują: portfel i fujarka lub w drugim
wariancie fujarka i porfel, oczywiście są jeszcze takie, które są
feminazistkami - te nie wiedzą, czego by chciały i notoryczne marzycielki -
te też nie wiedzą czego chcą...

24. Data: 2006-05-14 00:21:59

Temat: Re: A JEDNAK...
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ta grupa moderowana nie jest, kurcze czasem szkoda:(

He, he,- i żeby to stwierdzic, dobrowolnie i wiedząc o czym jest ten temat
przeczytałas kilkadziesiąt wypowiedzi;-)
Eh, hipokryzja...

--
Pozdr

25. Data: 2006-05-14 02:35:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> He, he,- i żeby to stwierdzic, dobrowolnie i wiedząc o czym jest ten temat
> przeczytałas kilkadziesiąt wypowiedzi;-)
> Eh, hipokryzja...

Bo to owoc zakazany. A jam jest nie Szatan lecz Abaddon czyli Apollyon
Destructor...

26. Data: 2006-05-14 05:25:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 May 2006 02:21:59 +0200, PAweł napisał(a):

> He, he,- i żeby to stwierdzic, dobrowolnie i wiedząc o czym jest ten temat
> przeczytałas kilkadziesiąt wypowiedzi;-)

Ano przeczytałam, takie zboczenie - czytam grupę od deski do deski.

> Eh, hipokryzja...

Nie, nawyk.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

27. Data: 2006-05-14 05:28:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Ano przeczytałam, takie zboczenie - czytam grupę od deski do deski.

> Nie, nawyk.

Witam!

To mała grupa... Na szczęście. ;-P)))))

Choroba sosenek.