A ja się pochwalę..

1. Data: 2002-02-23 17:29:14

Temat: A ja się pochwalę..
Od: "maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlaśnie zrobiłem pierogi z płuckami.
Pychota.

1. Data: 2002-02-23 17:45:59

Temat: Re: A ja się pochwalę..
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Wlaśnie zrobiłem pierogi z płuckami.
> Pychota.

A ja zrobiłam pierogi z wołowinką i jajeczkiem - żydowskie :-)))))))))) ha!

Wkn

1. Data: 2002-02-23 17:57:22

Od: "maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jajeczkiem?Takich jeszcze nie jadłem.
Do wołowinki ugotowanej i skręconej dodajesz surowe czy ugotowane jajko?

1. Data: 2002-02-23 18:34:30

Od: "vefour" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a idę robić wołowinę po burgundzku ...

V.

1. Data: 2002-02-23 18:51:15

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z jajeczkiem?Takich jeszcze nie jadłem.
> Do wołowinki ugotowanej i skręconej dodajesz surowe czy ugotowane jajko?

najpierw cebulkę podsmażam na złoto, potem sypię curry, potem surową
zmieloną wołowinkę podsmażam z cebulką, potem dodaję jajeczko surowe, sypię,
sól i dużo pieprzu, wyłączam gas i mieszam - i to jest farsz, bardzo smaczny
zresztą

Wkn

1. Data: 2002-02-23 19:00:45

Od: "maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dlaczego (nie chcę nikogo urazić) bardziej mi ten farsz pasuje do
goląbków.

1. Data: 2002-02-23 19:28:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Nie wiem dlaczego (nie chcę nikogo urazić) bardziej mi ten farsz pasuje

:-)) Ależ nie urażasz, no coś Ty, przecież ile ludzi, tyle smaków. Wiesz, to
co ja dziś robiłam to kreplach - żydowskie małe trójkątne pierożki podawane
w rosole. Jak je zaczęłam robić, to nie doczytałam jak to jajko się tam
dodaje, potem przeczytałam i wybałuszyłam gały, ale domieszałam, nadziałam
pierogi, ugotowałam i już pożarte. To naprawdę dobre wyszło. :-) Zresztą
zaraz zagonię męża do obrobienia zdjęcia (nie najlepszego zresztą, ale
trudno) i je machnę na stronę do nowego działu.

Wkn

1. Data: 2002-02-23 20:55:46

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"vefour" <v...@w...pl> a écrit dans le message news:
a58ndd$739$...@n...tpi.pl...
> a idę robić wołowinę po burgundzku ...

A jak dlugo ? Mi to 4 godziny ostanim razme zabralo :-)

Ewcia
(wlasnie w trakcie prawdziwych (domowych) hamburgerow)

--
Niesz !

1. Data: 2002-02-23 21:20:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a idę robić wołowinę po burgundzku ...
>
>V.

A ja zrobilam lasagne wyjatkowo dobre, no - cycus siedem lat nie
myty! To na urodzinki synka. deser byl zaslupi ale jaaaki dobry -
bezowy tort z karmelem, orzechami i smietana bita, ktora
pozostala na pol zamrozona, wiec i ja sie skusilam.

dla dziecka sie poswiecilam i zjadlam

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-23 21:45:16

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
news: 4...@4...com...

> [...]
> bezowy tort z karmelem, orzechami i smietana bita, ktora
> pozostala na pol zamrozona, wiec i ja sie skusilam.

Powinnas sie codziennie poswiecac (poswiencec), no wiesz !

Ewcia
(louvre, louvre, louvre...)

--
Niesz !

Buleczki Pagnottini
Zielona fasolka
mango-prosba o przepis
jeszcze raz patelnia zeliwna
Re: Poszukuje przekroju histori kuchni chińskiej...