A jednak mozna

1. Data: 2001-11-12 21:02:36

Temat: A jednak mozna
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tak dawno toczyla sie dyskusja o Kuroniu i Maklowiczu. Dzis bylem w domu
w porze o jakiej normalni ludzie pracuja i nie wiedziec, czemu wlaczylem
telewizor i natknalem sie na program "Gotowanie na ekranie" i ze zdumieniem
stwierdzilem, ze w telewizji polskiej mozna zrobic kanoniczny program o
gotowaniu. Nie bylo to co prawda to zadne show (moze na szczescie) tylko po
bozemu zrobiony program, gdzie fachowiec (w tym przypadku Janusz Profus)
tlumaczyl co i jak mozna zrobic z ciasta drozdzowego. Kamera nie wariowala,
wiec moglem uchwycic szczegoly takie jak konsystencja ciasta, Profus nie
opowiadal powaznych dowcipow tylko mowil co robi i co najwazniejsze kamera
to pokazywala. Mala rzecz a cieszy
Czarek

1. Data: 2001-11-12 22:48:18

Temat: Re: A jednak mozna
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> wrote:

> [...]
>stwierdzilem, ze w telewizji polskiej mozna zrobic kanoniczny program o

Mnie tez ujął. Mistrz cukiernictwa, skromny i apetyczny z tymi
swoimi rogalami. A składniki tak długo pokazywali na ekranie,
że zdążyłam kartke znaleźć, potem długopis i zdążyłam. Bardzo
przyzwoity odcinek.

AgataW.

1. Data: 2001-11-13 08:36:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9spdd7$hgm$...@n...onet.pl...
> [...]
> opowiadal powaznych dowcipow tylko mowil co robi i co najwazniejsze kamera

tez widzialam koncówke tego programu, kamera pokazywala glównie jego rece
przyrzadzajace specjaly, calkiem prosto i ciekawie zrobiony program.

Wkn

1. Data: 2001-11-13 10:54:43

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm to przepraszam, powinnam brac wolne z pracy????
(w domku nietety nie mam na czym nagrywac, a prosic sie rodziny czy
znajomych..... watpliwy efekt, tym bardziej ze i tak nie ma tego potem kiedy
ogladac)

pozdrowienia
Monika
m...@b...pl