"A jednak się kręci..." ... :)

101. Data: 2007-03-24 02:14:53

Temat: Re: "A jednak się kręci..." ... :)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message
news:eu1e5k$cms$6@atlantis.news.tpi.pl...

> Czemu? Wiadomo... Są oporni na wiedzę, która w pewnym sensie przewraca do
> góry nogami ustalony porządek rzeczy.

nie. Ci mniej wyksztalconych latwiej nabic w balona. juz od
dawna o tym wiedziano. zacmienie slonca i faraon, to jeden
z przykladow.

iwon(K)a

102. Data: 2007-03-24 06:20:39

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eu21is$opp$...@n...onet.pl...

> nie. Ci mniej wyksztalconych latwiej nabic w balona. juz od
> dawna o tym wiedziano. zacmienie slonca i faraon, to jeden
> z przykladow.

oczywiscie ta "mniej wyksztalcona" to nie Ty!?

Jurek

103. Data: 2007-03-24 11:14:58

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> nie. Ci mniej wyksztalconych latwiej nabic w balona. juz od
> dawna o tym wiedziano. zacmienie slonca i faraon, to jeden
> z przykladow.

Jeżeli posługujesz się takimi argumentami, to nie jesteś warta mojego czasu
w odpisywaniu na posty...:))) Lepiej ten czas poświęcić na brydża lub
kanastę w kurniku...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

104. Data: 2007-03-24 11:33:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> Jeżeli posługujesz się takimi argumentami, to nie jesteś warta mojego
> czasu w odpisywaniu na posty...:))) Lepiej ten czas poświęcić na brydża
> lub kanastę w kurniku...:)))

no przykro mi, ze akurat prawda zabolala. sorki nie gram w karty,
musisz jakies inne przyklady ze swojego zycia wymyslic, zeby
cos podelsac....

iwon(K)a

105. Data: 2007-03-24 13:16:06

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> no przykro mi, ze akurat prawda zabolala. sorki nie gram w karty,
> musisz jakies inne przyklady ze swojego zycia wymyslic, zeby
> cos podelsac....

Ale w tym rzecz, że ja nie jestem od wymyślania, mało tego, jestem wrogiem
wymyślania...wolę wiedzę... Moje zdrowie, energia i doskonałe samopoczucie
przez 365 dni w roku nie jest dlatego, że to sobie wymyśliłem....
Pozdrawiam Jurek M.

106. Data: 2007-03-24 18:27:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> Ale w tym rzecz, że ja nie jestem od wymyślania, mało tego, jestem wrogiem
> wymyślania...wolę wiedzę... Moje zdrowie, energia i doskonałe samopoczucie
> przez 365 dni w roku nie jest dlatego, że to sobie wymyśliłem....

ale nie o tym rozmawiamy. pomysl troche. wymyslac juz nie muszisz. tylko
mysl.

iwon(K)a

Piasek leczy kości!
Diet and health recommendations