A może by tak o Świętach ...

1. Data: 2000-04-10 12:20:44

Temat: A może by tak o Świętach ...
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
a co ciekawego planujecie na Święta?
Może jakiś ciekawy pomysł oraz przepisik ?...
Ja planuję nadziać na słodko dwa kurczaki (bo w Nowy Rok nadziałam jednego i
wyszedł był w ciągu jednej chwili, nie wystarczyło na później żeby spróbować
na zimno...). Przyniosę przepis do pracy to Wam go podam...

--
Ania K.

1. Data: 2000-04-14 08:17:08

Temat: Re: A może by tak o Świętach ...
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zapewne zafunduję sobie jakieś exrasy : sałatka z soją, zupa sojowa,
potem soja ala kaczka z soją ala ziemniaki a na koniec ciasto sojowe i serek
sojowy z winem sojowym

1. Data: 2000-04-14 08:49:36

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8d6jvu$d6l$...@f...man.torun.pl...
> Ja zapewne zafunduję sobie jakieś exrasy : sałatka z soją, zupa sojowa,
> potem soja ala kaczka z soją ala ziemniaki a na koniec ciasto sojowe i
serek
> sojowy z winem sojowym

ROTFL! Ale jestes paskudny :D

Jader

1. Data: 2000-04-14 11:32:05

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a):

> Ja zapewne zafunduję sobie jakieś exrasy : sałatka z soją, zupa sojowa,
> potem soja ala kaczka z soją ala ziemniaki a na koniec ciasto sojowe i serek
> sojowy z winem sojowym

Ostry, aleś Ty ostry!!!
;))))))))

Joanna

1. Data: 2000-04-14 18:57:16

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> schreef in berichtnieuws
8d6jvu$d6l$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> sojowy z winem sojowym
>
> Sorry, ale Wielkanoc na bazie soi? To jakos tak baaaaaardzo dziwnie brzmi.
Danka

1. Data: 2000-04-14 19:09:17

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <j...@n...nl> wrote in message

> ostry <o...@e...com.pl> schreef in berichtnieuws
> 8d6jvu$d6l$...@f...man.torun.pl...
> serek

> Danka

Moze Wielkanoc wynalezli Chinczycy....Oni wszystko powynajdywali ;))))
F.

1. Data: 2000-04-14 20:33:26

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Feliks wrote:

> Moze Wielkanoc wynalezli Chinczycy....Oni wszystko powynajdywali ;))))
> F.

A ja myslalam, ze Rosjanie.
-=M=-

1. Data: 2000-04-14 21:41:13

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

> A ja myslalam, ze Rosjanie.
> -=M=-

Rosjanie wynalezli najwiekszy tranzystor na swiecie...
F.

PS. Elektryczna maszynke do golenia i telefoniczny aparat bezprzewodowy tez
wynalezli Rosjanie

...na smietniku ambasady amerykanskiej... ;)

1. Data: 2000-04-17 09:15:56

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Ja zapewne zafunduję sobie jakieś exrasy : sałatka z soją, zupa sojowa,
> potem soja ala kaczka z soją ala ziemniaki a na koniec ciasto sojowe i serek
> sojowy z winem sojowym

Ostry ! Co Ci ? Moze to z przepracowania :)

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2000-04-22 22:22:26

Od: "Rosa" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry napisał(a) w wiadomości: <8d6jvu$d6l$1@flis.man.torun.pl>...
>Ja zapewne zafunduję sobie jakieś exrasy : sałatka z soją, zupa sojowa,
>potem soja ala kaczka z soją ala ziemniaki a na koniec ciasto sojowe i
serek
>sojowy z winem sojowym
Przypuszczam, ze jestes wegetarianinem. Ja takze, ale mysle, ze jest wiele
wspanialych potraw, ktore nie przypominaja w smaku miesa, sa o wiele (!!!!!)
smaczniejsze i zdrowe dla duszy i ciala. Jesli nie masz przepisow to napisz,
postaram sie cos wyslac.
pozdrowienia
Roska
ps. Co to takiego "Wino sojowe"- nie slyszalam- moze dlatego, ze alkoholi
wogole nie pijam.

Sos do salatki greckiej ....
Kotlety sojowe
Chinska kuchnia w Krakowie
pycha ze szczupaka (może być i inna ryba)
Drogi Wladyslawie ;)