A propo's zdobnictwa bieliźnianego.

1. Data: 2007-11-07 09:19:14

Temat: A propo's zdobnictwa bieliźnianego.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.swiatbielizny.pl/index.php3?action=single
&id=18663

Tylko wypchanej papugi tu brak... No i czy biustonosz nie zastępuje
czasem (niewyżytym projektantom!) 18-19wiecznego kapelusza, na którym
można było upchać wszystko - im więcej, tym lepiej?

--
XL wiosenna

2. Data: 2007-11-07 10:20:44

Temat: Re: A propo's zdobnictwa bieliźnianego.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
&id=18663

> I co na taką bieliznę założyć, żeby te kwiatki się nie odznaczały?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

No wyłaśnie!
:-)

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-11-07 10:20:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-11-07 10:22:48

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I co na taką bieliznę założyć, żeby te kwiatki się nie odznaczały?

Nic, to jest bielizna do noszenia bez przykrycia ;-)))

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

5. Data: 2007-11-07 10:26:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:

> Nic, to jest bielizna do noszenia bez przykrycia ;-)))

Też tak myślę! :-)

Ewa

6. Data: 2007-11-07 12:02:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]

Aha, na plażę ;-)

Osz, zacofana jestem, no proszę :-D
Ale zawsze myślałam, że do noszenia bez przykrycia jest zupełłłłłnie
inna.... jak znajdę link, to pokażę...

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-11-07 12:40:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

[chlast]

Ktoś pytał, dlaczego ludziom przeszkadzają kury domowe. Ano dlatego, że
zamiast założyć bloga, z nudów śmiecą po grupach dyskusyjnych komentarzami co
do walorów estetycznych lub braku takowych u każdej dupereli wyszperanej w
Internecie.

--
JoP

8. Data: 2007-11-07 13:36:56

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:
> Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> [chlast]
>
> Ktoś pytał, dlaczego ludziom przeszkadzają kury domowe.

Duuuuużo ktosiów pytało :-D
I dowiedziało się właśnie z Twojego teraźniejszego postu :)

To jest przykład - nie łapiesz?

--
XL wiosenna

9. Data: 2007-11-07 14:11:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:
> [...]
> do walorów estetycznych lub braku takowych u każdej dupereli wyszperanej w

Oj, chyba sie Ikselka na tej grupie nie dorobi takiego fanklubu jak na
kuchni. Nie bedzie ,,porad ikselki'' czy czego tam innego wychwalanego
przez oddanych wielbicieli.

th

10. Data: 2007-11-07 14:14:59

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Theli*. Seriously? Seriously.

> Oj, chyba sie Ikselka na tej grupie nie dorobi takiego fanklubu jak na
> kuchni. Nie bedzie ,,porad ikselki'' czy czego tam innego wychwalanego
> przez oddanych wielbicieli.

Ta grupa zawsze była rozsądna. Trolle długiego życia tu nie miały ;>

Przykro tylko patrzeć jak taka kura domowa wiodąca fantastyczne życie,
mająca czas na wszystko nie ma z kim pogadać w realu, bo z każdą pierdołą i
każdym problemem musi się uzewnętrznić na usenecie w oczekiwaniu poklasku
lub poklepania po pleckach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Jeden tipsik
zakupy a zdrowy rozsądek
The Body Shop we Wroclawiu