A'propos Ziai - chwal

1. Data: 2004-06-17 12:55:48

Temat: Re: A'propos Ziai - chwal
Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cas483$er$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
ale
> do
> >
> Na twarz akurat nie potrzebuję, bo nic mi się tam nie robi niepokojącego.
> Ale mam wrażliwą skórę i myślę, że nie będzie mieć znaczenia czy to buzia
> czy nogi:) Spróbować można, wkońcu to niedrogie.
> Dziękuję za info.
> Pozdr., Kasia

nawet baaardzooo niedrogie :) kremiki za 6,80 i 7,20 :)
sprobuj, zycze powodzenia w walce z pajaczkami :)

pozdr.
kamila

1. Data: 2004-06-17 12:58:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... To skoro Tobie pomogły, to może i ja się skuszę i zakupię. Tylko,
że
> w moim przypadku będę smarować nóżki.

? Masz takie maleńkie czy takie krótkie, że nóżki, a nie nogi?

Sowa - z mafii antyzdrobnieniowej

"Kremik" zamiast krem, też mi się nie podoba - bo co, jakaś mini tubeczka,
mini słoiczek po miniaturyzacji made in Japan?

1. Data: 2004-06-17 13:00:15

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamierzam sie jeszcze wyposazyc w mleczko, tonik i kremik pod oczy do cery
> naczynkowej z ziaji :)

A używałaś już wcześniej jakiegoś toniku z Ziai? Jakie one są? Ostatnio
miałam sobie kupić i, kurczę, zapomniałam, dlatego wykorzystuję sytuację i
pytam.
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-06-17 13:02:40

Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałam sobie kupić i, kurczę, zapomniałam, dlatego wykorzystuję sytuację i

niestety jeszcze zadnego z ziaji nie uzywalam :( ale obiecuje ze napisze jak
kupie ten do naczynek :) chociaz teraz pewnie ci potrzebna opinia ;), na
razie uzywam avonowskiego ale nie jestem z niego zadowolona bo jak dla mnie
za mocny - z alkoholem, za to mojemu facetowi odpowiada, taki zielony
purifying do cery mieszanej.

pozdr.
kamila

1. Data: 2004-06-17 13:03:15

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ? Masz takie maleńkie czy takie krótkie, że nóżki, a nie nogi?

giczały:)
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-06-17 13:15:18

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> giczały:)

Może być - mafia czuje sie usatysfakcjonowana. :-)

Sowa

1. Data: 2004-06-17 13:35:55

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message
> [...]
tubeczka,
> mini słoiczek po miniaturyzacji made in Japan?

Tak. Taki w miniaturowych sloiczkach. Ewentualnie probka.
Ostatecznie fajniutki :DD
iska - z mafii zyj i pozwol zyc innym

1. Data: 2004-06-17 13:53:43

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> zapach - dla mnie nie do zniesienia! I dla mojego męża też. Nasmarowaliśmy
> się oboje i potem cały dzień nie mogliśmy się pozbyć tego zapachu. Właśnie
> jakby spalonej skóry. Efekt taki, że po jednokrotnym użyciu balsam stoi i
> czeka na półce, aż znów odważę się go użyć.
>
> Kalina z nadzieją, że tym razem zapach aż tak jej nie odrzuci.

Proponuje zmieszać balsam Sopot z innym balsamem do ciała o przyjemnym
zapachu. Wystarczy 1/3 balsamu do ciała i 2/3 Sopot. Spróbowałam tak zrobić
i przykry zapach zniknął, ale efekt opalenizny też jest nieco mniejszy,
chociaż z drugiej strony nie ma obawy że powstaną żółte plamy na skórze i
można sie smarować taką mieszanką codziennie .

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-06-17 18:52:05

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> A używałaś już wcześniej jakiegoś toniku z Ziai? Jakie one są?

Ja używałam i nadal używam. Wcześniej używałam ogórkowego, ale jak ostatnio
wpadlam w szał zakupowy i akurat nie było ogórkowego to wzięłam aloesowy
bio. Co prawda jest on do cery normalnej i suchej, a ja mam mieszana, ale po
aplikacji tony przeparatów przeciwtrądzikowych buzia mi sie przesuszyła i
jest w sam raz. Oba toniki są bezalkoholowe. Za ten aloesowy dałam coś koło
5,50 zł (sama nie wiem, bo tyle tego nakupowałam), a ogórkowy chyba też tyle
kosztuje. Są tanie, więc mi nie szkoda lać ich maksymalnie dużo. Przez
pierwsze dni nie mogłam się przyzwyczaić do zapachu, bo nie jest taki rzeźki
jak w ogórkowym. W ogóle, jeśli chodzi o toniki to przerzuciłam się na
tańsze, bo od kiedy przestałam używać alkoholowych i tak nie czuję
działania:)

Kalina, co myślała, że jak tonik piecze w gębę to działa, ale na szczęście
jej przeszło

1. Data: 2004-06-17 19:42:05

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałam sobie kupić i, kurczę, zapomniałam, dlatego wykorzystuję sytuację i

Niestety, toniki z Ziai to raczej pachnace wody, niz cos wiecej :-/
Bardzo lubie zapach ogorkowego i rozanego. Przynajmniej ceny nieszkodliwe
maja :-)

Naczynkowy Phytoaktiv na naczynka nie robi nic :-(
Z tej serii polecam tylko maseczke lagodzaca.

Pozdrawiam
ISIA

podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Plamy z parafiny
krem pod oczy
Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?
poleć nam swoich znajomych - promujemy markę Oriflame !!!!!