podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne

1. Data: 2004-06-17 07:55:40

Temat: podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Od: "Nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moze ktoras z Was uzywala wyzej wymienionego kosmetyku? Bardzo mnie kusi,
ale po tym jak dostalam uczulenia po jakims kremie Avonu mam uraz do ich
kosmetykow:(. Bardzo prosze o opinie jesli ktorejs udalo sie przetestowac.

Poza tym zastanawiam sie jeszcze nad podkladem w kompakcie Loreala Ideal
Balance i Bourjois Le Nu Vous Va si Bien, ale naczytalam sie kiepskich opini
na wizazu i teraz sama nie wiem.

pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

1. Data: 2004-06-17 08:21:43

Temat: Re: podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktoras z Was uzywala wyzej wymienionego kosmetyku?

ja nie znosze avonu wiec powiem nie.
ale zeby uzywac kampaktu trzeba miec idealnie nawilzona skóre ,kazde
wysuszenie od razu widac ,wiec weż to pod uwagę.
p.>

1. Data: 2004-06-17 09:00:43

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używałam... Jednak nie wspominam go dobrze, nie szło nałożyć go cieniutko
tylko bardzo grubą warstwą, w końcu używałam go tylko jako korektora.
Pozatym strasznie się od niego świeciła buźka i zatykała pory:(
Przeleżała rok nieużywany i zaczął śmierdzieć, gdyż zjełczał.
Jeśli chodzi o kompakty, to polecam Max FActora- Creme Puff, jak nałożysz
wilgotną gąbką, to działa jak podkład, a suchą jak puder. Cena- 29 zł w
Rossmannie, sama wybierz co lepsze, avon czy MF:)

Justyna

1. Data: 2004-06-17 11:24:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał/a w news:cark8u$cvv$1@news.dialog.net.pl:

> ale zeby uzywac kampaktu trzeba miec idealnie nawilzona skóre ,kazde
> wysuszenie od razu widac ,wiec weż to pod uwagę.

A cóż to za nowa teoria?

mips, fanka kompaktów ze skórą sucho-tłusto-wrażliwą

1. Data: 2004-06-17 11:26:47

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nat napisał/a w news:cariuv$11a$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Moze ktoras z Was uzywala wyzej wymienionego kosmetyku?

Leży u mnie w szafce niemalże całe opakowanie. Jak się przeterminuje,
to go wywalę, bo wstyd komuś takie dziadostwo oddać. Podkład strasznie
śmierdzi, to raz. Dwa, jest za ciemny, mimo że mam najjaśniejszą
wersję. Trzy, na twarzy wygląda po prostu źle, a po pewnym czasie się
warzy.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-17 11:40:32

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> napisał

> Leży u mnie w szafce niemalże całe opakowanie.

czemu nie oddasz konsultantce?
przecież jest 100% gwarancja - czy coś takiego...

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-06-17 11:43:21

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości

| czemu nie oddasz konsultantce?
| przecież jest 100% gwarancja - czy coś takiego...

To czysta teoria... Pozatym chyba za dużo czasu już minęło...

Pozdrawiam,
Justyna

1. Data: 2004-06-17 11:45:21

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest bardziej teoretyczne niż praktyczne ze zwracaniem prodóktów, raz coś
zwracałam więc wiem.
Druga rzecz: wydaje mi się, że minęło juz zbyt dużo czasu od zakupu..

Justyna

1. Data: 2004-06-17 12:17:30

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <j...@p...onet.pl> napisał

> To jest bardziej teoretyczne niż praktyczne ze zwracaniem prodóktów, raz
coś
> zwracałam więc wiem.

moja odpowiedz tyczyla postu mips.. ale ok...

co do teorii vs praktyki... nigdy nie mialam w avonie problemu:
jest w karcie zwrotow tak arubryka z powodem i mozna.. no naprawde mozna
znalezc powod dla siebie:
uczulenie, nie podoba sie.. no cokolwiek..
jak mowie: nie zdarzylo sie, zeby kiedykolwiek nie uznali reklamacji - nie
maja prawad nie uznac.

> Druga rzecz: wydaje mi się, że minęło juz zbyt dużo czasu od zakupu..

masz na to cos chyba circe 3 miesiace... (przynajmniej tak kiedys
bylo... )ale nawet gdyby to bylo krocej, to i tak jest to czas
wystarczajacy, by pojsc do konsultantki i dokonac zwrotu.

pzdr.

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-06-17 13:41:29

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZygZag wrote:

> co do teorii vs praktyki... nigdy nie mialam w avonie problemu:

Ani ja.
Jak konsultantka nie potrafi/nie chce tego zalatwic, to proponuje
wymienic ja na inna.

Dunia

Plamy z parafiny
krem pod oczy
Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?
poleć nam swoich znajomych - promujemy markę Oriflame !!!!!
sklep z poslkimi kosmetykami w wawie