A' propos bobu

31. Data: 2012-07-25 20:57:49

Temat: Re: A' propos bobu
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jupit6$ma3$1@usenet.news.interia.pl...

> No i teraz mam dylemat... kurki czy bób? :-)~~~~
kurki z bobem w silnym sosie czosnkowym na niefałszowanej oliwie. Ot, co...
pozdr
Stefan

32. Data: 2012-07-25 21:03:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-25 22:57, Stefan pisze:

> kurki z bobem w silnym sosie czosnkowym na niefałszowanej oliwie. Ot, co...

I koniecznie z serem, zapakowane w drożdżówkę. A na wierzchu kuwertura.
I zasmażka :)

33. Data: 2012-07-26 06:26:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> I koniecznie z serem, zapakowane w drożdżówkę. A na wierzchu kuwertura. I
> zasmażka :)

Nie zapomnij tego polać bitą śmietaną i udekorować kandyzowaną wisienką.

qr.a

Suszone pomidory z Sycylii
Przyprawa do kwaszenia ogórków
Sos silnie czosnkowy