AGD Siemensa - warto?

1. Data: 2009-03-08 17:11:51

Temat: AGD Siemensa - warto?
Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

jestem na etapie urządzania i podoba mi się AGD siemensa

piekarnik
plyta indukcyjna
mikrofala
moze pralka

jak z jakością? czy macie ZŁE albo DOBRE uwagi na temat produktów AGD tej
marki?

--

Sebastian

2. Data: 2009-03-08 17:14:52

Temat: Re: AGD Siemensa - warto?
Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaa no i lodóweczka of cors ;)

3. Data: 2009-03-08 18:07:12

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze pralka
>

> jak z jakością? czy macie ZŁE albo DOBRE uwagi na temat produktów AGD tej

Ja zamiast Siemensa wybrałem te sprzęty Boscha. Bebechy takie same, a cena
niższa.
Ale jak oglądąłem lodówki side by side to Samsung rządzi.

4. Data: 2009-03-08 18:55:36

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze pralka
>

> jak z jakością? czy macie ZŁE albo DOBRE uwagi na temat produktów AGD tej

Piekarnik pierwsza klasa. Chodzi wyśmienicie. W Polsce ten model kosztuje o
60% taniej niż w RFN.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2009-03-09 07:03:50

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 18:11:51 +0100, basti78 napisał(a):
> jestem na etapie urządzania i podoba mi się AGD siemensa
>
> piekarnik
> plyta indukcyjna
> mikrofala
> moze pralka

Pralkę siemensa mamy od paru dobrych lat, póki co sprawuje się doskonale.
Jeśli chodzi o sprzęty kuchenne - to to samo co Bosch, tyle że droższe.
Bierz jeśli zdecydowanie bardziej Ci odpowiada napis "Siemens" ;)
Co do bosch/siemens, to ja się zraziłem po przeglądnięciu oferty płyt
indukcyjnych. Najtańsza płyta (i tak droga) ma kretyńsko nieergonomiczne
sterowanie, a jedyna z sensownym sterowaniem (nie oferująca nic więcej poza
zmienionym panelem klawiszy) kosztuje 2x więcej.

A, spotkałem się ze zdaniem że lodówki bosch/siemens robi bardzo brzydkie -
przynajmniej jeśli chodzi o niższą półkę cenową...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

6. Data: 2009-03-13 20:30:14

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> aaaa no i lodóweczka of cors ;)

60NA40

Pozdrawiam
Kadafi

viva madalena 40
Remover Tytan Professional firmy Selena - ktoś testował?
Rolety rzymskie,żaluzje, markizy-bezpłatny pomiar
NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!