Remover Tytan Professional firmy Selena - ktoś testował?

1. Data: 2009-03-08 13:38:16

Temat: Remover Tytan Professional firmy Selena - ktoś testował?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walczę obecnie z usuwaniem resztek silikonu i różne niby środki do jego
usunięcia jak np. firmy Soudal są do niczego.
Znalazłem w necie reklamę środka do usuwania silikonu i czy ktoś go już
używał? Jakie były efekty? Nie uśmiecha mi się skrobanie silikonu nożykiem z
płytek, bo niestety robią się rysy.

2. Data: 2009-03-08 19:06:24

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:
> usunięcia jak np. firmy Soudal są do niczego.
Ten Soudala akurat dziala nawet ok aczkolwiek IMHO najlepszy( i
najdrozszy zarazem) jest f-my HG.
Zasada uzycia jest nastepujaca: najpierw scinasz tyle silikonu ile sie
da jakas zyletka albo skalpelem. A dopiero resztki zmarujesz tym
specyfikiem.
Mozna zakleic to miejsce nieprzepuszczalna tasma i czekasz chwile (~30 min).
Pozniej silikon usuwasz plastikowa szpachelka i odlazi bez problemu/
Czasami przy wiekszych ilosciach zabieg trzeba powtorzyc 2-3 razy.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

3. Data: 2009-03-09 08:24:26

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozniej silikon usuwasz plastikowa szpachelka i odlazi bez problemu/
> Czasami przy wiekszych ilosciach zabieg trzeba powtorzyc 2-3 razy.

Niestey, nic takiego nie zaobserwowalem. Mam takie bardzo cienkie warstwy
silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie puszczało.
Jeszcze jak była grubsza warstwa to część schodziła, ale ta cienka nic a
nic.

4. Data: 2009-03-09 09:11:49

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 09:24:26 +0100, Boombastic napisał(a):

> [...]
> silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie puszczało.
> Jeszcze jak była grubsza warstwa to część schodziła, ale ta cienka nic a

zmywałem Soudalem, ale jako ciekawostkę podam - potem chciałem odtłuścić
powierzchnię zmywaczem do hamulców/sprzęgieł (w sprayu) i okazało się że
znacznie lepiej nadaje się on do usuwania starego silikonu (psiknąłem za
dużo na powierzchnię silikonu w pobliżu)

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

5. Data: 2009-03-09 23:08:57

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:
> Niestey, nic takiego nie zaobserwowalem. Mam takie bardzo cienkie
> warstwy silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie
Hmm a moze to jakiegos rodzaju wypelniacz akrylowy ?
Ten preparat z HG rozpuszcza i silikon i akryl.
A tutaj masz note katalogowa:
http://www.hgpolska.pl/component/option,com_produkty
/task,item/Itemid,78/id,46/

6. Data: 2009-03-10 08:19:38

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm a moze to jakiegos rodzaju wypelniacz akrylowy ?
> Ten preparat z HG rozpuszcza i silikon i akryl.
> [...]

Nie, to silikon. Mam taką cienką wartswę wokół umywalki - niedokładnie
starty przy zabezpieczaniu umywalki w blacie i za cholerę Soudal tego nie
rusza.

Rolety rzymskie,żaluzje, markizy-bezpłatny pomiar
NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
Dąb czerwony - opał do kominka~~
Pralko-suszarka - warto?