ALAT i ASPT

1. Data: 2003-02-15 20:32:00

Temat: ALAT i ASPT
Od: "JanuszHor" <j...@z...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie i bardzo uprzejmie proszę o pomoc.Już kiedyś pisałem o mojej
wnuczce .Moja wnuczka została zarażona jakimiś bakteriami po porodzie prawie
do pierwszego miesiąca była leczona antybiotykami ,miała żółtaczkę
wynikającą z konfliktu w głównej grupie krwi.Aktualnie już ma rok i
miesiąc.I pytanie ma podwyższony wskaźnik ASPT do 58 .Niektórzy lekarze
mówią ,żę wszystko jest ok a inni chcą dalej badać
Czy ktoś może mi jasno i konkretnie wytłumaczyć o czym świadczy ten wskaźnik
jak również o czym świadczy wskaźnik ALAT ? .Pytałem to lekarz odpowiedział
mi ,że o nieprawidłowej pracy wątroby ale wydaje mi się ,że to nazbyt ogólna
odpowiedź.
Janusz

begin 666 JanuszHor.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM*86YU<WI(;W(
-"D9..DIA
M;G5S>DAO<@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IH;VIA;F]P;$!
P;VQB;W@N
F8V]M#0I2158Z,C P,S R,354,C S,C P6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

2. Data: 2003-02-17 19:41:27

Temat: Re: ALAT i ASPT
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszHor" <j...@z...punkt.pl> napisał w wiadomości
> [...]
odpowiedział
> mi ,że o nieprawidłowej pracy wątroby ale wydaje mi się ,że to nazbyt

Zajrzyj moze tutaj
http://www.hcv.pl/artykul.php?kat=3&dzial=Diagnostyk
a&id=17

http://prometeusze.republika.pl/watroba.html

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

Anticol
"Komponowanie" list badań analitycznych
Staphylococcus aureus - pytanie do laryngologa
Oznaczenie poziomu hormonów
Nowotwór ?