AVON - opinie?

1. Data: 2006-03-01 16:06:57

Temat: AVON - opinie?
Od: "B.P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś używał szamponów z serii "AVON naturals herbal care"? Jeśli tak to
czy są OK?
Proszę o info.

Pozdrawiam
Bartosz

1. Data: 2006-03-01 18:07:05

Temat: Re: AVON - opinie?
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

B.P. napisał(a):
> Witam,
>
> czy ktoś używał szamponów z serii "AVON naturals herbal care"? Jeśli tak to
> czy są OK?
> Proszę o info.

Tak.
Jak zwykle zależy to od osoby - mnie nie zachwyciły - mam włosy, które
dość się plączą, więc odżywka po większości szamponów jest wskazana, ale
po tym (podobnie jak po każdym Welli) po prostu nie mogłam prawie
grzebienia wbić, jeśli jej nie użyłam.
Natomiast muszę przyznać, że z jakiś dziwnych powodów w dobrym stanie
(nie przetłuszczone i nie sterczące) wytrzymywały mi dwa dni, choć normą
jest 1...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-03-01 18:19:01

Od: "B.P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast muszę przyznać, że z jakiś dziwnych powodów w dobrym stanie
> (nie przetłuszczone i nie sterczące) wytrzymywały mi dwa dni, choć normą

Dziękuję Ci Aneczko ;) Pytam, bo np. jeśli chodzi o serię Advance
Techniques,
to dla mnie beznadzieja - umyłem włosy raz i miałem pełno łupieżu...

Pozdrawiam
Bartosz ;)

1. Data: 2006-03-02 10:13:23

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

B.P. napisał(a):
> czy ktoś używał szamponów z serii "AVON naturals herbal care"? Jeśli tak to
> czy są OK?

ja mam szampon z pokrzywą i szałwią do włosów przetłuszczających się, jeszcze
z poprzedniej serii, która nie była częścią Naturalsów. podeszłam do tego
szamponu bardzo podejrzliwie, ale mile mnie zaskoczył. a z AT też chwalę
sobie parę rzeczy, np. szampon z odżywką 3w1. miałam też szampon i odżywkę
dodające objętości - bez efektów. z serii dodającej objętości sprawdziło się
u mnie serum, wosk był do kitu. z innych serii polecam kurację do
przesuszonej i łuszczącej się skóry głowy (dla osób, które mają problemy ze
swędzeniem skóry głowy - super), maseczkę rozświetlającą do włosów blond oraz
tę do ciemnych, serum na końcówki.

1. Data: 2006-03-02 16:38:05

Od: "B.P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> swędzeniem skóry głowy - super), maseczkę rozświetlającą do włosów blond

Jeśli chodzi o serię Advance Techniques to dla mnie jest beznadziejna. Mam
po niej
kilogramy łupieżu, którego od długiego czasu nie mogę się pozbyć ;(

Pozdrawaim
Bartosz

xeryus rouge
chodzicie do salonow kosm.erisa?
Prywatny gabinet dermatoligiczny (dr. Szymczykowa)-Zabrze
rozpychanie kozaków?
nieudane zakupy!