Co się dzieje z wycofanymi kosmetykami AVON?

1. Data: 2006-03-01 18:21:21

Temat: Co się dzieje z wycofanymi kosmetykami AVON?
Od: "B.P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, Co się dzieje z wycofanymi kosmetykami Avonu?
Nagle przy produkcie pojawia się "Ostatni raz w regularnej sprzedaży",
a za jakiś czas jest na niego wyprzedaż, gdzie można go kupić za dużo
niższą cenę. Czy te produkty są w jakimś stopniu wadliwe? Przeterminowane?
Jak to jest?

Pozdrawiam
Bartosz

1. Data: 2006-03-01 20:15:17

Temat: Re: Co się dzieje z wycofanymi kosmetykami AVON?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"B.P." wrote:

> [...]
> a za jakiś czas jest na niego wyprzedaż, gdzie można go kupić za dużo
> niższą cenę. Czy te produkty są w jakimś stopniu wadliwe? Przeterminowane?

Po prostu zmieniaja repertuar. Czesto ten sam kosmetyk sie potem pojawia
w innym opakowaniu (OIDP seria Beyond Colour przeszla taki lifting) albo
ze zmieniona troche receptura (Naturals).

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

1. Data: 2006-03-01 22:00:24

Od: "Jagoda A" <?@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B.P." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a za jakiś czas jest na niego wyprzedaż, gdzie można go kupić za dużo
> niższą cenę. Czy te produkty są w jakimś stopniu wadliwe? Przeterminowane?

Jestem stałą użytkowniczką kosmetyków AVON i nigdy nie analizowałam co się
dzieje z wycofanymi ze sprzedaży kosmetykami.Po przeczytaniu pytania :,
zaczęłam wspominać swoje sytuacje dotyczące tych kosmetyków.A było to tak:
po użyciu korektora wokół oczu i umalowaniu rzęs (bardzo ostrożnie i
delikatnie wykonany ten make-up) dostałam totalnego szczypania i swędzenia
oczu .Jak zmyłam ten korektor i pomalowałam ostrożnie same rzęsy ,
szczypanie i swędzenie oczu przeszło.Drugi przyklad to użyty parę dni temu
szampon do włosów.Po umyciu głowy tym szamponem włosy były ciężkie do
rozczesania i bardzo dużo ich wypadło.Teraz tak myślę,że po zielonych
cieniach do powiek miałam także małe uczulonko.Staram się nie myśleć wstecz
,bo znowu mi się coś przypomni.Już nic chyba nie zamówię bo przejżałam na
oczy!!!Kończę bo niechcę nikogo dołować.Bay! Jagoda .A.

1. Data: 2006-03-02 10:16:59

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

B.P. napisał(a):
> [...]
> a za jakiś czas jest na niego wyprzedaż, gdzie można go kupić za dużo
> niższą cenę. Czy te produkty są w jakimś stopniu wadliwe? Przeterminowane?

nie są wadliwe ani przeterminowane. firma zwykle wycofuje najsłabiej
sprzedające się kosmetyki, a że zostaje im trochę magazynie, to muszą
wyprzedać.

1. Data: 2006-03-02 12:58:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda A <?@op.pl> napisał(a):

> Po przeczytaniu pytania :,
> zaczęłam wspominać swoje sytuacje dotyczące tych kosmetyków.

I obie sytuacje dotyczyły kosmetyków wycofanych z regularnej sprzedaży i
potem kupionych na wyprzedaży czy Avonu w ogóle?

> przejżałam

Przej_rz_ałam.

>Bay!

Jak już się wtrąca zwroty obcojęzyczne, wypadałoby znać ich pisownię.

(A tak poza tym, po kropce, a przed następnym zdaniem stawiamy spację.
Natomiast nie dajemy jej przed przecinkiem. Mam nadzieję, że pomogłam.)

--
JoP

1. Data: 2006-03-02 14:03:23

Od: "B.P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)

Pozdrawiam
Bartosz

1. Data: 2006-03-02 17:40:43

Od: Astarael <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Mar 2006 10:16:59 +0000 (UTC), justa napisał(a):

> nie są wadliwe ani przeterminowane. firma zwykle wycofuje najsłabiej
> sprzedające się kosmetyki, a że zostaje im trochę magazynie, to muszą
> wyprzedać.

Dokładnie. A potem trafiają do tzw ofert netto dla konsultantek. Ostatnio
można było kupić coś z Planet Spa za 4,90. :D

Astarael
--
"Czy to idący wybiera drogę, czy droga idącego?" (Nix)

AVON - opinie?
xeryus rouge
chodzicie do salonow kosm.erisa?
Prywatny gabinet dermatoligiczny (dr. Szymczykowa)-Zabrze
rozpychanie kozaków?