Ablatio terinae??? (okulistyka)pomocy

1. Data: 2002-10-19 13:42:27

Temat: Ablatio terinae??? (okulistyka)pomocy
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję dostępnych polskojęzycznych informacji na temat: Ablatio retinae
totalis, oraz uveitis recidivans oc sin. (okulistyka)

2. Data: 2002-10-19 14:01:14

Temat: Re: Ablatio terinae??? (okulistyka)pomocy
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> poszukuję dostępnych polskojęzycznych informacji na temat: Ablatio retinae
> totalis, oraz uveitis recidivans oc sin. (okulistyka)

wpisz w wyszukiwarce "odwarstwienie siatkowki" i na pewno cos znajdziesz.
Nie wiem jak szczegolowe potrzebujesz informacje.
np. http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=26&typ=
1&nazwa=okulistyka

3. Data: 2002-10-21 11:40:52

Temat: Poszukiwany dzieciecy ortopeda na Slasku
Od: "HM" <a...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś zna dobrego ortopedę dziecięcego na Śląsku. Z góry
dziękuje serdecznie za odpowiedz Lena

Witaminy
Oberon
Zmęczone kolana