Witaminy

1. Data: 2002-10-19 08:50:51

Temat: Witaminy
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli biore raz dziennie jakies witaminki i inne skladniki mineralne, to
kiedy najlepiej je brac? Raczej wieczorem, godzinke przed spaniem lub z
kolacja. Jaka jest wasza opinia.

Pozdrawiam
WiseMan

2. Data: 2002-10-20 19:19:23

Temat: Re: Witaminy
Od: "Marucha" <w...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiseMan <w...@N...SPAM.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aor6cv$qln$...@n...tpi.pl...
> Jesli biore raz dziennie jakies witaminki i inne skladniki mineralne, to
> kiedy najlepiej je brac? Raczej wieczorem, godzinke przed spaniem lub z
> [...]
najlepiej z posilkiem bo witaminy A D E K -rozpuszczaja sie w tluszczach ,a
BiC w wodzie a wiec nalezy popic woda

3. Data: 2002-10-20 21:11:33

Od: "M i R F a K" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nalezy postepowac z instrukcja na opakowaniu

--
Pozdrawiam, mirfak

http://mirfak.prv.pl
http://onephoto.net/autor.php3?id=4397
m...@w...pl
gg: 1304949

4. Data: 2002-10-20 21:22:45

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie ma to większego znaczenia. Chociaż dermatolog zalecił mi spożywać A+E
rano a PP wieczorem?

5. Data: 2002-10-21 17:24:11

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, zaczne brac A + E rano ;)
Wlasnie musze jeszcze kupic amid kwasu nikotynowego ;)... hehe zaczne sie
witaminowac i zobacze co z tego wyjdzie.

WiseMan

6. Data: 2002-10-21 18:35:45

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za pomyłkę. Dokładnie dermatolog zalecił mi zażywanie A+E rano i
wieczorem a PP tylko wieczorem. Jednak radzę nie zażywać witamin bez wyraźnego
wskazania. Znacznie lepiej jest za te same pieniądze kupić sobie świeżych
owoców i warzyw. Na zdrowie ;-),

PS. Osobiście nigdy nie jem witamin bez powodu. Za to jem sporo owoców i warzyw
i jak widać ... czasami choruję ;-).

Oberon
Zmęczone kolana
wada wzroku