Acciona - Mostostal - odbiór mieszkania

1. Data: 2006-06-18 11:07:33

Temat: Acciona - Mostostal - odbiór mieszkania
Od: "polsilver" <d...@w...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś z czytających miał do czynienia kiedyś z developerem Acciona
Nieruchomości (były Mostostal Invest)? Odbieram u nich niedługo mieszkanie i
chciałbym wiedzieć, czy byly z nimi (lub podwykonawcami) jakieś specjalne
kłopoty. Czy może powtatrzają się jakieś usterki? Jak z ich likwidacją?
Czytałem ogólnie na temat odbioru mieszkań, ale jestem ciekaw "szczególnych"
doświadczeń z tą firmą.

2. Data: 2006-06-22 20:08:15

Temat: Re: Acciona - Mostostal - odbiór mieszkania
Od: Michał Tomaniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jun 2006 13:07:33 +0200 "polsilver" <d...@w...to.op.pl>
napisal(a):

> [...]
>Czytałem ogólnie na temat odbioru mieszkań, ale jestem ciekaw "szczególnych"

witaj w klubie :)

ja w poniedziałek odbieram mieszkanie od nich - biorąc pod uwagę że firma
ta lubi oszukiwać klientów to lepiej weź fachowca na odbiór mieszkania.

Oby ich krętactwa co do zmian w zagospodarowaniu terenu nie przekładały
się proporcjonalnie do jakości wykonania .

Polecam lekturę: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=106&w=21774
254

MT

Dobry stolarz Katowice i okolice
co to za robaczki
Z cyklu co sądzicie o... lodówka Gorenje RK 65365 E
farby KABE
Kocioł z podajnikiem