Kocioł z podajnikiem

1. Data: 2006-06-17 19:59:25

Temat: Kocioł z podajnikiem
Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar kupić kocioł z podajnikiem EKO- PERFEKT . Wiem że kotły te
występują czasami pod innymi nazwami , ale jedną zasadniczą cechą jest to ze
wymiennik jesz żeliwny , skręcony z kilku segmentów. Sam kocioł składa się
tak jakby z trzech segmętów: 1 palnik retortowy do spalania paliwa, nad nim
segment 2 - palenisko jak w tradycyjnym kotle, i segment 3 - coś w rodzaju
radiatora odbierającego ciepło. Czy ktoś taki kocioł użytkuje i może sie
wypowiedzieć na temat ewentualnych wad i zalet. Za pomoć z góry dziekuję.

Robert

2. Data: 2006-06-18 06:01:28

Temat: Re: Kocioł z podajnikiem
Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypowiedzieć na temat ewentualnych wad i zalet. Za pomoć z góry dziekuję.

Podaj link

--
pzdr smoq

3. Data: 2006-06-18 18:51:42

Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocioł o który pytam można zobaczyć na tej stronie:
http://www.hkslazar.pl/eko_perfekt.php

Ale szperając po sieci zauważyem że ten sam kocioł jest też produkowany
przez firmę KIELAR. I tam nazywa sie
KIELAR-ECO 2.

Jest to chya tak że te moduły żeliwne z których poskładany jest wymiennik są
sprowadzane z jakiejś jednej odlewni, i później tylko składane i obudowywane
przez różnych producentów. Dlatego przypuszczam że KIELAR - ECO 2 i kocioł
który ja chcę kupić, czyli EKO - PERFEKT firmy Lazar to jedno a to samo.
Acha, mam dom nieocieplony , powierzchnia ogrzewana to około 180 m2, czy
wystarczy mi do tego 23 kW ???

Pozdrawiam

Robert

4. Data: 2006-06-19 10:27:45

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są
> sprowadzane z jakiejś jednej odlewni, i później tylko składane i

Kiedys jak wybieralem kociol to dzwonilem do Kielara - jesli mnie pamiec nie
myli to chwalil sie ze odlewy maja wloskie

> [...]
> który ja chcę kupić, czyli EKO - PERFEKT firmy Lazar to jedno a to samo.
> Acha, mam dom nieocieplony , powierzchnia ogrzewana to około 180 m2, czy

Wydaje mi sie ze za malo - ale to juz musisz sobie sam np na sieci
policzyc - jesli u roznych producentow kilka kalkulatorow.
Ja wybralem kociol ogniwo - biecz jestem baaardzo zadowolony.

--
pzdr smoq

Brama ale jaka rozwierna czy przesuwana? Sterowana zdalnie
odleglosc drzw/krzewow od plota
www.ogrzewanie-podlogowe .za.pl
Gerda - WX10
Proszę o pomoc!!!!!