Actimel

1. Data: 2003-05-01 07:42:18

Temat: Actimel
Od: "Miruk" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy mozna, to zrobic w urz. do robienia jogurtu?
Miruk.

1. Data: 2003-05-01 09:47:17

Temat: Re: Actimel
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Miruk napisal(a):

>Czy mozna, to zrobic w urz. do robienia jogurtu?

Nie na temat: te Actimele szalenie mi przypominaja polskie jogurty,
jeszcze z czasow komuny, ktore wyginely zaraz gdzies na poczatku lat
90-tych....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-01 10:35:39

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:47r1bvgkirgpt9mmuppehb7kk3khakp0oi@4ax.com...

> Nie na temat: te Actimele szalenie mi przypominaja polskie jogurty,
> jeszcze z czasow komuny, ktore wyginely zaraz gdzies na poczatku lat
> 90-tych....

Te truskawkowe w kubeczkach jak po śmietanie? :-)

Marta

1. Data: 2003-05-01 13:22:37

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Marta Skorupska napisal(a):

>Te truskawkowe w kubeczkach jak po śmietanie? :-)

Tak ;--). Pilo sie po przebiciu kluczem pancernej folii wierzchniej,
ktora oczywiscie nie odlazila w przewidziany przez konstruktora
sposob.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-01 14:17:00

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 May 2003 15:22:37 +0200 I had a dream that Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:
>Tak ;--). Pilo sie po przebiciu kluczem pancernej folii wierzchniej,
>ktora oczywiscie nie odlazila w przewidziany przez konstruktora
>sposob.

Pamiętam, jak codziennie wracając ze szkoły kupowałem taki jogurt za
19 zł 50 gr, a to i tak było po jakiejś podwyżce :)

Polska nazwa pewnego narzedzia kuchennego.
ryż....-jaki ?
Holenderskie wafelki
auflauf?
ryba z grilla