Adopcja dzieci przez pary homoseksualne

1. Data: 2003-06-23 12:16:12

Temat: Adopcja dzieci przez pary homoseksualne
Od: "Nakreceni" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy dokumentalny film Michała Bukojemskiego "Mama Masza" opisuje adopcję
dziecka przez parę homoseksualna w Rosji. Zapraszamy do dyskusji.

Wszystkie teksty:
http://www.reporter.id.uw.edu.pl/article/archive/138
/

Wywiad z reżyserem:
http://www.reporter.id.uw.edu.pl/article/articleview
/609/1/138/

Opinia psychologów:
http://www.reporter.id.uw.edu.pl/article/articleview
/608/1/138/

Recenzja filmu:
http://www.reporter.id.uw.edu.pl/article/articleview
/592/1/138/

2. Data: 2003-06-23 12:33:00

Temat: Re: Adopcja dzieci przez pary homoseksualne
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nakreceni"
> Nowy dokumentalny film Michała Bukojemskiego "Mama Masza" opisuje adopcję
> dziecka przez parę homoseksualna w Rosji. Zapraszamy do dyskusji.

Faktycznie jesteś dość nakręcony, warto jednak nie rozprzestrzeniać kłamstwa,
bo to zwyczajnie nieuczciwe. Film opisuje drogę do macierzyństwa poprzez
ciążę i urodzenie dziecka, nie adopcję. Prawo kobiety do wychowywania
dziecka które urodziła a prawo kobiety do adopcji dziecka to dwie różne sprawy.
Asia

3. Data: 2003-06-23 12:39:20

Od: "Nakreceni" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> warto jednak nie rozprzestrzeniać kłamstwa,
> bo to zwyczajnie nieuczciwe.

Pierwsze dziecko jest adoptowane.

> Film opisuje drogę do macierzyństwa poprzez
> ciążę i urodzenie dziecka, nie adopcję.

To prawda jeżeli chodzi o dziecko drugie :)

4. Data: 2003-06-23 14:22:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nakreceni" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> Nowy dokumentalny film Michała Bukojemskiego "Mama Masza" opisuje adopcję
> dziecka przez parę homoseksualna w Rosji. Zapraszamy do dyskusji.

Z dyskusji wynika coś innego:

"Czy Masza nie wykorzystuje pewnej luki w prawie, deklarując się tylko jako
samotna kobieta?
Takie jest prawo. Ma pani racje. Ona to wykorzystała. Masza nigdzie nie
deklarowała, że jest w związku homoseksualnym. Deklarowała tylko, że jest
samotną kobietą i dostała dziecko do adopcji bez żadnego problemu"

A więc nie jest to adopcja przez parę homoseksualną - tylko mały szwindelek.
No i z dyskusji wychodzi że Masza nie jest lesbijką a biseksualistką.

I ciekawy jest opis czemu Kate odeszła od Maszy (no właśnie - czy chcemy
dziecka z kimś konkretnym czy to całkiem obojętne)
A jeszcze ciekawsza historia dziecka urodzonego przez Kate, w skrócie, sobie
zaszła z facetem przyjaciółki, sobie zostawiła mu dziecko, i oczywiście "ma
z dzieckiem kontakt", a potem sobie chciała mieć dziecko z Maszą w Rosji, w
której nie chciała mieć swojego urodzonego dziecka przez siebie.

Dość okrojony do "ramki" ten film został jednak. Nie mówi prawdy, lecz
kształtuje pewien wyidealizowany obraz. Skoro Masza nawet nie jest lesbijką
jak niby wynika z filmu, a biseksualistką, czego autor nie uznał za stosowne
w filmie dokumentalnym umieścić?
Czy to jeszcze dokument? Czy jednak "twórczość dowolna" na zadany temat?

Sowa

5. Data: 2003-06-23 14:27:11

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nakreceni" <r...@s...pl> wrote in message
> [...]

Moim skromnym zdaniem dziecko wychowane przez pare homoseksualna otrzymuje
falszywe wzorce (podobnie jak dziecko wychowywane np w niepelnej rodzinie
lub rodzinie patologicznej). Oczywiscie wiele zalezy od konkretnej sytuacji
(poswiecenia rodzicow, swiadomosci potrzeb dziecka itp itd). Jednakze pod
wzgledem statystycznym wychowanie w takich warunkach nie jest korzystne dla
dziecka. IMHO - byc moze (jesli adopcja taka zostanie zalegalizowana) pojawi
sie nam nowy typ socjopaty.

Dlaczego żona unika seksu ?
polecam wczasy("półkolonie") dla dzieci w Rabce
Obrzydzenie
Migrena
3 lata w plecy?