Dlaczego żona unika seksu ?

1. Data: 2003-06-23 11:42:32

Temat: Dlaczego żona unika seksu ?
Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pamietacie moj post na ten temat ?
Niestety jest coraz gorzej miedzy nami, juz nie wiem co robic ?

2. Data: 2003-06-23 11:50:53

Temat: Re: Dlaczego żona unika seksu ?
Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Relacje miedzy nami sa w fatalnym stanie. Ciagle ma do mnie pretensje o
wszystko. Ciagle drze koty ze mna. Oczywiscie nie ma ochoty rozmawiac, nie ma
mowy o zadnym seksie, nic zupelnie nic. Jak bawie sie z dzieckiem zle, jak
sie nie bawie tez zle. Probowalem wszystkiego ostatnio mi powiedziala ze jak
bede cos od niej wymuszal chodzi o seks to sie znajde na polici ?!
Jestem tym zalamany.....

3. Data: 2003-06-23 11:54:11

Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tak dalej pojdzie to pewnikiem wyladuje w agencji by wszyscy mieli swiety
spokoj, albo kto wie zakonczy sie rozwodem.....

4. Data: 2003-06-23 12:06:31

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widac to golym okiem ze gdyby tylko mogla to by zakonczyla zwiazek. Umie tak
wszystko niszczyc ! Jej slowa sa tak ostre i tak rania !
Jesli chodzi jej by mnie do niej zrazic by stala mi sie obojetna to jest na
dobrej drodze...tylko jeszcze nie wiem czy jestem gotowy na zakonczenie
zwiazku.

5. Data: 2003-06-23 12:31:51

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaje kwiaty ale nie widze wiekszego zadowolenia z tego powodu.
Jak ma do mnie sprawe czy prosbe to wie gdzie mnie szukac...

6. Data: 2003-06-23 15:56:11

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Jun 2003 11:50:53 +0000 (UTC) I had a dream that s...@N...gazeta.pl
<s...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
>sie nie bawie tez zle. Probowalem wszystkiego ostatnio mi powiedziala ze jak
>bede cos od niej wymuszal chodzi o seks to sie znajde na polici ?!

Chłopie, szanuj się, jest tyle wolnych i fajnych kobiet...

7. Data: 2003-06-23 18:16:15

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bd6p38$r1a$1@inews.gazeta.pl> Piotr napisał(a):

> Witam
> Pamietacie moj post na ten temat ?
> Niestety jest coraz gorzej miedzy nami, juz nie wiem co robic ?

Eh widac ze wlasnie u was brak seksu doprowadzil do zejscia klotni na
inny plan. Jedyne chyba co mozecie juz zrobic to pojsc do specjalisty.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

8. Data: 2003-06-25 06:06:24

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj mi powiedziala ze nie chce otrzymywac ode mnie kwiatow (niby szkoda
pieniedzy).............

9. Data: 2003-06-25 06:31:53

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Wczoraj mi powiedziala ze nie chce otrzymywac ode mnie kwiatow (niby
> szkoda pieniedzy).............

Piotr!
Nawet Ci nie chce prawie nikt odpowiadać.
Wiesz czemu?

Ja nie wiem, ale Ty się zastanów. A jak już będziesz wiedział,
czemu Ci prawie nikt NIE ODPOWIADA, to będziesz wiedział jak się
zachować w tym związku.

puchaty

10. Data: 2003-06-25 08:35:46

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
|

| Ja nie wiem, ale Ty się zastanów. A jak już będziesz wiedział,
| czemu Ci prawie nikt NIE ODPOWIADA, to będziesz wiedział jak się

Sugerujesz, że Piotr ma zdolności telepatyczne?;) Jeśli mu nikt nie powie,
to nie będzie wiedział. Będzie się co najwyżej domyślał.
Mogę napisać, dlaczego ja nie odpowiadam. Bo sprawa mnie przerasta. Bo boje
się, że mogę bardziej zaszkodzić niż pomóc.
IMO to oczywiste, że nie chodzi o seks. Ale nie można tego wykluczyć.
Najrozsądniejsze, co Piotr może zrobić, to zwrócenie się do specjalisty i to
natychmiast, zanim ktoś zrobi sobie albo komuś krzywdę.
Na grupie to my możemy sobie pogawędzić, ale pomoc w każdej sprawie jest
sprawą tak indywidualną i sięgającą niezwykle głębokich zakamarków duszy, że
nawet, jeśli problem objawia się identycznie u dwóch różnych osób, to będą
to tak naprawdę dwa różne problemy i ich leczenie będzie przebiegać zupełnie
inaczej.
--
Małgosia

polecam wczasy("półkolonie") dla dzieci w Rabce
Obrzydzenie
Migrena
3 lata w plecy?
o zdradach