Adresy grupowiczow

1. Data: 2003-07-31 20:41:17

Temat: Re: Tej Pani tu nie obsługujemy
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:

> Teraz spoczywa na Yahoo Group. Cześć Jej pamięci!
> dżdżownica

Raczej zbiera sily.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 20:48:50

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości > > Teraz
> spoczywa na Yahoo Group. Cześć Jej pamięci!

> Och Justynko powiedz, co grozi biednej dżdżownicy?
> dżdżownica
> PS. Na tej grupie nie ma miejsca dla ludzi, którzy dla swoich własnych
> wybujałych ambicji chcą rozbić grupe, zakładając jakieś swoje zasciankowe
> małpowania ( z bananami) pl.rec.kuchnia
To co Ty tu jeszcze robisz?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-01 06:39:05

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co Ty tu jeszcze robisz?

a wiesz, ze chcialam zapytac o to samo, tyle ze ten dlugawy robal grupy nie
zaklada, tylko skutecznie rozwala te istniejaca.
Zastanawiam sie skad taka inwazja troli, czyzby to byl potezny minus coraz
latwiejszego dostepu do netu?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-08-01 09:21:59

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia napisał:

> [...]
> zaklada, tylko skutecznie rozwala te istniejaca.
> Zastanawiam sie skad taka inwazja troli, czyzby to byl potezny minus coraz

Bingo! Plus wakacje, gdy rodzice kompletnie sie nie interesuja co
dzieciaczki robia - a jak jeszcze dziecie powie ze czyta listy
dyskusyjne to mamusia jest w siodmym niebie.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-01 09:32:58

Od: "ivona" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie skad taka inwazja troli, czyzby to byl potezny minus coraz
> latwiejszego dostepu do netu?
To jest jedna osoba, która się rozmnaża, stosując różne nicki. Teraz,
kiedy większość osób przeszła do yahoo, trzeba stworzyć pozory, że wszystko
jest OK. Porównaj styl wypowiedzi w tych postach.

1. Data: 2003-08-01 09:56:19

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ivona" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystko
> jest OK. Porównaj styl wypowiedzi w tych postach.
Styl wypowiedzi jest stylem osób wykształconych. Istnieje coś takiego jak
wspólny mianownik ludzi zaliczających się do inteligencji. Natomiast pomysł,
że w tej chwili jedna osoba wypełnia grupę wypowiedziami bardzo mi się
spodobał. hrehrehrehre. Orwell by czegoś takiego nie wymyślił.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 11:32:16

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Na tej grupie nie ma miejsca dla ludzi, którzy dla swoich własnych
> wybujałych ambicji chcą rozbić grupe,

To co Ty tutaj robisz :-(

1. Data: 2003-08-01 11:34:02

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za powtorke innych postow, ale wyslalam w pierwszym odruchu i dopiero
potem przeczytalam to samo w innych postach.

1. Data: 2003-08-01 13:41:39

Temat: Re: Adresy grupowiczow
Od: "vavik" <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

"Ale jaja ... " cytat Smolenia.

Proponuje np.:

2 jaja,
2 kromki chleba,
2 łyżki oleju,
2 łyżki masła,
ćwierć pomidora

W każdej kromce chleba wyciąć kieliszkiem mały krążek. Na patelni rozgrzać
olej, dodać masło, podgrzewać aż będzie gorące. Włożyć chleb, każde jajo rozbić
nad chlebem tak, aby żółtko znalazło się w wyciętym krążku chleba, smażyć na
średnim ogniu na złoty kolor, ostrożnie przewrócić, smażyć dalej, aż żółtko
lekko się zetnie. Ułożyć na talerzu, przybrać pomidorami.
Smacznego

Vavik

From Z.Wodecki <w...@k...net.pl>

Z archiwum http://www.kuchnia.bytow.pl

1. Data: 2003-08-02 06:51:26

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już Cię nie ma, mnie zresztą też. Wywalili nas, i za cooo?
>
> pozdrawiam :-))
> Sławomir J. Marusiński

Nikt nikogo nie wywalal...
Podczas przenoszenia galerii Herbatki do wszytskich osob wyslalam maila z
pytaniem, czy moge zamiescic ich zdjecie na stronie kuchennej. Wiekszosc sie
zgodzila i ich zdjecia mozna sobie ogladac, ale z czescia nie mialam zadnego
kontaktu lub poprostu nie odpisali - tych zdjec nie ma w ga(r)lerii.

Bozenka z Wilna ;o)
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

OT problem z outlook'iem
ryż