Afrodyzjak - niepowaznie

1. Data: 2000-10-06 09:31:23

Temat: Afrodyzjak - niepowaznie
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Debata o przeziebieniu nasunela mi pytanie - wylacznie do Panow, licznie tu
reprezentowanych.
Czy macie jakies swoje ulubione potrawy, ktore nastrajaja Was, ze tak powiem,
"romansowo" ?
Prosze sie podzielic ta wiedza! Mowia ze do serca mezczyzny przez zoladek... mozna
wiec uwodzic jedzeniem. Prosze mnie doksztalcic. Mam "dochodzacego" faceta ktory
lubi jesc... (nie mowie ze co innego nie) moze sie dowiem jak mu (wieksza)
przyjemnosc sprawic?

Magdalena W.
=====================
"I just wanna live while I'm alive "
(Bon Jovi)

1. Data: 2000-10-06 09:32:30

Temat: Re: Afrodyzjak - niepowaznie
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...
sadyl wrote in message <3...@p...onet.pl>...

>zupa chmielowa
>
>sadyl
Znaczy co, piwo? tak po prostu? iiiii... rozczarowales mnie ;-))
Zawsze mi sie wydawalo ze po tym sie tylko spac chce.

Hehehehe

Jemu wlasnie o SPANIE chodzi :-)))))))))))))

Marek

1. Data: 2000-10-06 09:46:10

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-06 10:14:41

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>zupa chmielowa
>
>sadyl
Znaczy co, piwo? tak po prostu? iiiii... rozczarowales mnie ;-))
Zawsze mi sie wydawalo ze po tym sie tylko spac chce.
Magda

1. Data: 2000-10-06 10:18:05

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> zupa chmielowa

He, he, heh. No wlasnie. Mezczyzne stuprocentowo "nastraja" raczej
alkohol (nie przedawkowac). Jezeli chlopu cos smakuje to ma tendencje do
napychania sie po uszy, co niestety negatywnie wplywa na dalsza
"dzialalnosc" z powodu narastajacej sennosci (Chociaz ostatnio, po makaronie
z truskawkami... ;) Zatem jdzonko jak najbardziej, ale umiarkowanie, a potem
dac mu (mi:) conieco do popicia tak, żeby zaszumiało, ale, ze sie tak
wyraze, nie oklaplo...

Jader

1. Data: 2000-10-06 10:28:33

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. <z...@a...net> wrote in message

>zupa chmielowa
Znaczy co, piwo? tak po prostu? iiiii... rozczarowales mnie ;-))
Zawsze mi sie wydawalo ze po tym sie tylko spac chce.

I ten zapach....... a moze raczej smrod...
Raczej odrzuca, ale moze to tak jak z czosnkiem - jak zjedza obie strony to
sie nie wyczuwaja.
Asia

1. Data: 2000-10-06 10:51:36

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> Znaczy co, piwo? tak po prostu? iiiii... rozczarowales mnie ;-))
> Zawsze mi sie wydawalo ze po tym sie tylko spac chce.

Bo za mało wypiłaś

> I ten zapach....... a moze raczej smrod...

SMRÓD???
Ludzie, trzymajta mnie..
PIWO ŚMIERDZI???

> Raczej odrzuca, ale moze to tak jak z czosnkiem - jak zjedza obie strony to
> sie nie wyczuwaja.

Gratuluję intuicji :))

sadyl

1. Data: 2000-10-06 10:55:45

Od: "\(An\)Toni Niewiadomski" <n...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mniej zwracam uwagę na to, co konkretnie jem (aha, byle by było na ostro),
bardziej na całą otoczkę: ładnie podane, przy świecach, muzyczka
nieprzeraźliwa dla zbudowania nastroju, butelka wina (albo dwie - uwaga:
musi pasować do potrawy !), czas ... ech, rozmarzyłem się ...

Z ciekawostek ściśle afrodyzjakalnych, można dodać lubczyku, kopru
włoskiego. Ale uwaga, nie zadziała, jeśli partner\partnerka nie będzie mieć
pojęcia o fakcie dodania takowego do potrawy (można dyskretnie - jakaś
torebka z suszonym nieopacznie zapomniana na szafce tak żeby
zobaczył\zobaczyła, lub mniej dyskretnie (np. podczas wspólnych zakupów: On:
co ty tam jeszcze szukasz przy tych przyprawach??? Ona: lubczyku ..... )

:-))

pozdrawiam, niemogący się doczekać wieczoru Toni

1. Data: 2000-10-06 11:01:11

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

(An)Toni Niewiadomski napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>musi pasować do potrawy !), czas ... ech, rozmarzyłem się ...
>

>Z ciekawostek ściśle afrodyzjakalnych, można dodać lubczyku, kopru
Oczywiscie jak beda po za lazienka bo normalnie ziola te sa moczopedne ;>
BB

1. Data: 2000-10-06 11:12:06

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> zupa chmielowa

A naprawdę, to romantyczny nastrój, świece, wino, lubczyki i inne
wynalazki są dobre na filmach dla niedojrzałych emocjonalnie nastolatek.
W praktyce, jak baba pasztet to i klimat nie pomoże.
Inna sprawa w wypadku starego dobrego małżeństwa - romantyczny wieczór
może nieco przytępić reakcje obronne organizmu :)

sadyl

ciekawa książka
Meble
Jeszcze o salacie lodowej