Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.

151. Data: 2012-11-03 15:56:42

Temat: Re: Agata 25 lat, stawiam ?wieczk? dla ciebie Agato.
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:k73eac$bqg$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:50953b0f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

> Modlisz się więc do Swarożyca, ale według wskazańEwangelii. Zaiste-
> pokręcony jesteś:-)

Zabronione?

wierzący w Swarożyca

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

152. Data: 2012-11-03 16:05:54

Od: Yogi <Y...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 02:25:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
> z człowiekiem roztropnym, który dom swój zbudował na skale.25 Spadł deszcz,
> wezbrały potoki, zerwały się wichry i uderzyły w ten dom. On jednak nie
> runął, bo na skale był utwierdzony.26 Każdego zaś, kto tych słów moich
> słucha, a nie wypełnia ich, można porównać z człowiekiem nierozsądnym, który
> dom swój zbudował na piasku.27 Spadł deszcz, wezbrały potoki, zerwały się
> wichry i rzuciły się na ten dom. I runął, a upadek jego był wielki.
>
> I ja je słucham i wypełniam. Ty je podważasz. Biada ci! Po trzykroć biada!

A te słowa piździk pamiętasz?

"I uznaję zasadę: "kochaj się często, długo i zdrowo" i niekoniecznie z tą
samą partnerką. Trójkącik z dwiema też mile widziany!"

Coś ci sie sklerotyczny staruchu znowu we łbie miesza :)))

> rozmodlony

Oj wej! na kolanach czy na kucaka?

153. Data: 2012-11-03 16:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:42:18 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
>>> 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz

> Nawzajem! Szkopuł w tym, że ja modlę się do Swarożyca!

Ale wiesz, że jesteś w tym momencie (biorąc pod uwagę Twe wymachiwanie
nakazami Jezusa i popisywanie się ich wypełnianiem) niespójny? //baaaardzo
delikatnie mówiąc...
(by XL)

154. Data: 2012-11-03 16:32:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:43:28 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Prawda zawsze boli i uwiera!

Jeszcze przez szparę piszczysz? - coś modlitwa się przedłuża :->

> katujący katoli

..a to były tylko wiatraki 3333-]
(by XL)

155. Data: 2012-11-03 16:33:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 11:05:54 -0500, Yogi napisał(a):

> [...]
> samą partnerką. Trójkącik z dwiema też mile widziany!"
>
> Coś ci sie sklerotyczny staruchu znowu we łbie miesza :)))

Do Swarożyca to chyba jakoś tak... na żółwia ;-PPP
(by XL)

156. Data: 2012-11-03 17:00:38

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiesz, że jesteś w tym momencie (biorąc pod uwagę Twe wymachiwanie
> nakazami Jezusa i popisywanie się ich wypełnianiem) niespójny? //baaaardzo
> delikatnie mówiąc...

A to dlaczego? Czyżby wiara chrześcijańska, a szczególnie katolicka była
hermetyczna i zarezerwowana tylko dla wyznawców tej wiary?
I Kazanie na Górze skierowane było tylko do niewielkiej garstki wyznawców?
Innym, skłaniającym się do uznania za niezwykle interesujące i prawdziwe
przemyślenia Jezusa, nie będącym jeszcze jego wyznawcami, nie wolno tego
czynić? A co z ekumenią? Z pojednaniem, dialogiem, zrozumieniem, tolerancją,
szacunkiem?
Bluźnisz kobieto! Do spowiedzi! I żałować za grzechy! Bo rozgrzeszenia nie
będzie!

kpiący z fanatycznych katoli

157. Data: 2012-11-03 18:06:45

Od: pIOTER <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tolerancją, szacunkiem?
> Bluźnisz kobieto! Do spowiedzi! I żałować za grzechy! Bo rozgrzeszenia

przez to pierdzenie na p.s.p. stajesz sie taki jak ci ktorymi gardzisz,
co caly czas podkreslasz. mowil ci ktos ze skrajnosci zawsze sa podobne?

158. Data: 2012-11-03 19:16:47

Temat: Re: Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 13:07, Andromeda pisze:

> [...]
> hemioterapie kobiecie.
>
> A teraz terror.
> Kobieta mówi : proszę, chce żyć, proszę mnie ratować.
> Lekarz udaje że nie słyszy i robi skrycie wszystko aby kobiety nie
> leczyć, jest to wtenczas morderca, morderca ideologiczny, fanatyk
> religijny, który morduje kobietę z przyczyn religijnych.
>
> Nawet jak kobieta, powie że chce rodzić to taki lekarz i tak nie
> słucha, tylko psychopatycznie się uśmiecha i mówi- oczywiście,
> przecież nie może być inaczej w moim kościele, tfu szpitalu.
> Wtenczas taki lekarz odbiera bohaterstwo tej kobiecie.

No cóż, jak widać nie są to proste sprawy, i jedyne pocieszenie jest
takie że to nie ja muszę podejmować takie decyzje. Ale o ile
rzeczywiście było tak jak Ty to widzisz/piszesz, czyli potencjalnie
pewna śmierć matki to ocena wydaje się być prosta, i to prokurator i sąd
powinien się nim zająć.

159. Data: 2012-11-04 05:03:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 20:16, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
> rzeczywiście było tak jak Ty to widzisz/piszesz, czyli potencjalnie
> pewna śmierć matki to ocena wydaje się być prosta, i to prokurator i sąd

No właśnie zajmuje się sprawą prokurator, bo znowu mamy mordy na tle
religijnym, tylko że coś dziwnie im się ślimaczy.

160. Data: 2012-11-04 11:09:24

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 06:03, Nemezis pisze:

> No właśnie zajmuje się sprawą prokurator, bo znowu mamy mordy na tle
> religijnym, tylko że coś dziwnie im się ślimaczy.

Przyznam że nie za bardzo widzę w tym role religii.. Choć za wcześnie na
wyroki, ale wydaje się że lekarz podjął błędną decyzję, a wcale nie
wiadomo czy w ogóle był wierzący i posłuszny woli kościoła w tej sprawie.

Agata i hipokryzja.
Nowa teoria spiskowa
Prawda jest znana oddawna.
super sexy hottie dancing and teasing