Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.

11. Data: 2012-11-01 21:15:04

Temat: Re: Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 22:12, "pluton_" <p...@p...onet.pl> wrote:

> i podczas całych zaborów ładnie księży wieszali
>
> Piekne to byly czasy, ech...
>
> --
> pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
> Nullification

Oj wrócą , wrócą, się tylko proszą o liny.

12. Data: 2012-11-01 21:23:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:15:04 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Oj wrócą , wrócą, się tylko proszą o liny.

Pleć już. Te liny. Tylko pamiętaj, że niekoniecznie to, co wypleciesz,
będzie użyte zgodnie z twoimi intencjami.
(by XL)

13. Data: 2012-11-01 21:34:02

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 22:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Pleć już. Te liny. Tylko pamiętaj, że niekoniecznie to, co wypleciesz,
> będzie użyte zgodnie z twoimi intencjami.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Niestety ale zbrodniarzy czeka tu los na jaki zasługują, już jest
obserwowana sytułacja że jak niezorientowany wyzna swój katolicyzm,
wśród ludzi, to natychmiast jest negatywnie traktowany.

14. Data: 2012-11-01 21:37:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:34:02 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Niestety ale zbrodniarzy czeka tu los na jaki zasługują, już jest
> obserwowana sytułacja że jak niezorientowany wyzna swój katolicyzm,
> wśród ludzi, to natychmiast jest negatywnie traktowany.

Nie stwierdziłam tego, stwierdzam coś wręcz przeciwnego.
Wielu ludzi się wręcz nawraca - choć wielu odchodzi, ale odchodza tylko ci,
którzy po prostu nie wierzyli nigdy, więc krzyżyk im na drogę.
(by XL)

15. Data: 2012-11-01 21:52:31

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 22:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:34:02 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Nie stwierdzi am tego, stwierdzam co wr cz przeciwnego.
> Wielu ludzi si wr cz nawraca - cho wielu odchodzi, ale odchodza tylko ci,
> kt rzy po prostu nie wierzyli nigdy, wi c krzy yk im na drog .
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Bo siedzisz w domu, katola traktuje się jak SB.

16. Data: 2012-11-01 21:57:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Jak narazie to kk morduje i sieje nihilizm niszcząc warości.
Napisałeś, że boisz się, żeby Ci nie ukradli czekolady. No wiesz- od
kradzieży czekolady do morderstwa to daleka droga...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

17. Data: 2012-11-01 22:00:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:52:31 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Bo siedzisz w domu, katola traktuje się jak SB.

Bywam i w stolycy - a tam też pełne kościoły. Więc mi tu nie imputuj.
(by XL)

18. Data: 2012-11-01 22:05:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 23:00, Ikselka pisze:

> Bywam i w stolycy - a tam też pełne kościoły. Więc mi tu nie imputuj.

LOL tak jakby większe osiedla niż na Twoim reprezentacyjnym regionie.

--
Paulinka

19. Data: 2012-11-01 22:06:58

Od: pIOTER <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-01 04:32, Andromeda pisze:
> [...]
> najbardziej skrajnych ustaw antyaborcyjnych jest nazywana kompromisem.
> Gdy zachorowała na wrzodziejące zapalenie jelita grubego, lekarze
> robili wszystko, żeby tylko jej nie leczyć. W końcu leczenie kobiety
> mogłoby wywołać poronienie. Po wielu tygodniach symulowania przez
> lekarzy terapii (m.in. "uśmierzania" potwornego bólu Apapem) i ich
> radach, by lepiej "martwiła się o brzuch, a nie o d**ę", Agata Lamczak
> zmarła. A może raczej: organizm nosicielki płodu stał się niezdolny do
> podtrzymywania ciąży. Kobieta już dawno przestała być człowiekiem.

To nie Kościół winien, winni są politycy. To oni są odpowiedzialni za
psychozę która zapanowała, oni odpowiadają za to że chcą być bardziej
"papiescy od papieża". Zadaniem Kościoła jest informowanie gdzie leży
granica pomiędzy dobrem a złem. I w tej roli Kościół jak najbardziej się
sprawdza. To my odpowiadamy za nasze grzechy i my za nie poniesiemy
kiedyś konsekwencje. Podobnie jak poniosą je nadgorliwi lekarze,
ograniczeni politycy oraz wszyscy ci którzy się próbują na tym wszystkim
lansować.
Aborcja nie jest środkiem antykoncepcyjnym, ani też zabiegiem
higienicznym. Przyzwalanie na zabijanie w jakiejkolwiek postaci obraca
się przeciwko nam wszystkim. Bo robienie wyjątków od reguły sprowadzić
się może do tego że łatwiej będzie dostać nożem w ciemnym zaułku.
Polecam Andromedzie zastanowienie się nad tym.

20. Data: 2012-11-01 22:11:57

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 22:57, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:751fe5ed-e6dd-4de6-b1dc-5ae96538e23e@w2g2000v
bc.googlegroups.com...

> Napisa e , e boisz si , eby Ci nie ukradli czekolady. No wiesz- od
> kradzie y czekolady do morderstwa to daleka droga...

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Katolicyzm jest największym zbrodniarzem, gorszym od nazizmu i
stalinizmu. Zawsze dziwiło mnie jaką kurwa bez skrupułów trzeba być
aby tam może poleźć i na ludziach w rzeczywistości robicie potwornie
negatywne wrażenie, typu skąd się biorą tacy pierdolcy?

Agata i hipokryzja.
Nowa teoria spiskowa
Prawda jest znana oddawna.
super sexy hottie dancing and teasing