Agatka wygrała z d... .

1. Data: 2017-07-24 19:52:23

Temat: Agatka wygrała z d... .
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Duda dostał d... i dał d... .

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2017-07-24 20:18:55

Temat: Re: Agatka wygrała z d... .
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Duda dostał d... i dał d... .

Tusko-podobny karierowicz. Dla d... .

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2017-07-24 21:41:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-24 o 20:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> Tusko-podobny karierowicz. Dla d... .

Kto jak to, ale ty się powinieneś cieszyć z takiego zwrotu akcji.

Zdajesz sobie sprawę, że gdybyś trafił na sędziego, który jest zależny
od fanatycznej organizacji religijnej, to ty z tymi swoimi pedofilskimi
postulatami, to raczej byś się z pierdla nie wygrzebał?
Nie sądzę, żeby miał w sobie tyle litości, aby cię zamknąć tylko w
psychiatryku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-07-24 21:55:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> pedofilskimi postulatami, to raczej byś się z pierdla nie wygrzebał?
> Nie sądzę, żeby miał w sobie tyle litości, aby cię zamknąć tylko w

Takiś niby bystry a ni w ząb nie kumasz o co chodzi i nie załapałeś.

Szybkiego powrotu do zdrowia życzę Piotrze

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2017-07-24 22:43:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-24 o 21:55, LeoTar Gnostyk pisze:

> Takiś niby bystry a ni w ząb nie kumasz o co chodzi i nie załapałeś.

Załapałem, to jest oczywiste. Tobie wszystko się z dupą kojarzy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-07-24 22:56:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Załapałem, to jest oczywiste. Tobie wszystko się z dupą kojarzy.

No wreszcie! Bo już zaczynałem wątpić. A tak ciągle masz szansę.

7. Data: 2017-07-24 23:37:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> Duda dostał d... i dał d... .

Ojojoj, jak Ty nie doceniasz PiS-u 333-)

8. Data: 2017-07-25 07:42:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ojojoj, jak Ty nie doceniasz PiS-u 333-)

Skąd wiesz? :-)

LeoTar Gnostyk

9. Data: 2017-07-25 08:07:05

Od: "Bene Natus UBywatel" <c...@k...to> szukaj wiadomości tego autora

WYPIERDALAJ Z PL.SOC.POLITYKA ZBOCZKU!

10. Data: 2017-07-25 08:10:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Skąd wiesz? :-)

Żebyś się zbytnio nie cieszyła posłuchaj
https://www.youtube.com/watch?v=VawgBHPMvFM

LeoTar Gnostyk

Nadzwyczajna kasta
Życie