9/11 raz jeszcze

1. Data: 2017-07-25 13:06:10

Temat: 9/11 raz jeszcze
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Pytania zawarte w tych 2 artykułach do dziś nie doczekały się oficjalnej
odpowiedzi. Nikt też oficjalnie im nie zaprzecza.
tu jedna ze stron:

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/byly-pilot-cia-zez
naje-przysiega-zaden-samolot-uderzyl-blizniacze-wiez
e-2014-05

tu trochę więcej- dr. Jaśkowski:
http://www.polishclub.org/2017/02/22/dr-jerzy-jaskow
ski-rzadowe-raporty-belkot-medialny-70-000-nowotworo
w/

Mowa tu nie tylko o 9/11, ale i o innych rzeczach.

Co by nie twierdzić: wynika z tego, że jak coś jest na wierchu, nikt o tym
nie mówi, nikt też tego nie chowa- a tak zwane "ałtorytety" wyśmiewają się z
samego podejrzenia, że coś takiego istnieje- to przekonanie większości
społeczeństw, które usilnie chcą uchodzić za mądre i wykształcone będzie
takie, że tego nie ma.
Może oglądaliście słynny już eksperyment, gdzie kilka osób oglądało to samo-
na przykład wycieczka studentów była w Disneylandzie i oglądała tam
disnejowskie postaci. Kilka z tych osób (na polecenie prowadzącego
eksperyment) zaczęło nagle opowiadać, że najładniejszy strój miał pies
Huckleberry (nie jest to postać Disneya- nie było go z pewnością wtedy w
Disneylandzie)- i wielu się z tym zgadzało, samemu go opisując. Jakiś czas
później sprawdzono, że żaden z tych biorących udział (nieświadomie) w
eksperymencie nie miał problemów z odpowiedzią, że pies Huckleberry nie jest
postacią disneyowską.

Eksperyment ten, coraz bardziej udoskonalany- coraz bezczelniej testowano na
ludziach. Mam głębokie przekonanie, że wiara w 9/11 (atak półdzikich nomadów
za sterami samolotów na 2 wieże w NYC, a przy okazji 3 padła ze strachu)
jest tego żywym przykładem.

A ja pisze o tym, bo ostatnio romawiałem z kilkoma młodymi ludźmi-
studentami_ostatniego_roku_historii. Podałem im (myślałem, że to powszechna
wiedza)- przykład Ukraińców- jako ludzi okrutnych i dalekich od kultury
europejskiej- bo na przykład (jak podałem)- zdarzało się tam nie raz, że
kozak, który szedł "na wołynkę" albo Sicz- mordował po prostu swoją żonę po
upojnej nocy. Spowodowało to niedowierzanie moich rozmówców- więc podałem im
jako przykład słynną przecież na cały świat pieśń "Wołga, Wołga"- gdzie to
ataman kozacki wrzuca swą ukochaną żonę w fale Wołgi- żeby nie stracić miru
wśród braci kozackiej. W Polsce przecież rzecz nie do pomyślenia. Gdyby coś
takiego nawet miało się wydarzyć- nikt by o tak hańbiącym wydarzeniu nie
układał pieśni. Co usłyszałem? Najpierw- niedowierzanie, a potem: że to
współczesna propaganda! I nie przekonało ich opowiadanie Anny German z lat
(chyba) 60, która śpiewała tę pieśń! Oni mi po prostu nie byli w stanie
nawet uwierzyć w to, że to oryginalna pieśń i opisuje prawdziwe i wcale
częste zwyczaje wśród kozaczczyzny.
No cóż- czy jesteśmy już społeczeństwem, które np opisywał Orwell w swym
Folwarku zwierzęcym czy 1984? Skoro mamy taką właściwość psychospołeczną- to
po co nam ona? Dlaczego jesteśmy w nią wyposażeni?

--
Chiron

2. Data: 2017-07-25 14:06:51

Temat: Re: 9/11 raz jeszcze
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 13:06, Chiron pisze:
> [...]
> półdzikich nomadów za sterami samolotów na 2 wieże w NYC, a przy okazji
> 3 padła ze strachu) jest tego żywym przykładem.

I nie przyszło ci do głowy, że to ty jesteś przykładem takiego
eksperymentu, gdy czytasz takie strony internetowe?

> [...]
> od kultury europejskiej- bo na przykład (jak podałem)- zdarzało się tam
> nie raz, że kozak, który szedł "na wołynkę" albo Sicz- mordował po

Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że Polacy są okrutni i dalecy od
kultury europejskiej, bo znasz jakiegoś menela Polaka, który codziennie
katuje swoją żonę.

> [...]
> przecież rzecz nie do pomyślenia. Gdyby coś takiego nawet miało się
> wydarzyć- nikt by o tak hańbiącym wydarzeniu nie układał pieśni.

W Polsce same się do Wisły rzucały:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wanda_(legendarna_ksi%
C4%99%C5%BCniczka)
"Wanda jednak zdecydowała się na samobójstwo, rzucając się w nurt Wisły"

> [...]
> Folwarku zwierzęcym czy 1984? Skoro mamy taką właściwość
> psychospołeczną- to po co nam ona? Dlaczego jesteśmy w nią wyposażeni?

Jesteśmy społeczeństwem z galopującym debilizmem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-07-25 14:35:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5977345a$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...
> Jesteśmy społeczeństwem z galopującym debilizmem.

To smutna zaraza dotycząca chyba całego świata...
Głupota dostała tubę do ręki i okazało się, że ma siłę.

Boję się, że będzie niedługo rzezanie intelektualistów przez
debili z kosami w ręce, forsującymi debilizm u innych.

4. Data: 2017-07-25 14:56:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 lipca 2017 14:35:22 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
>
> Boję się, że będzie niedługo rzezanie intelektualistów przez
> debili z kosami w ręce, forsującymi debilizm u innych.

POPiS-owi czyli zarówno formacji rządzącej, jak głównej partii opozycyjnej
niestety częstokroć było blisko popierania neobanderyzmu u naszego wschodniego
sąsiada przy okazji jego wojny z prorosyjskimi buntownikami, więc nie wykluczam
jakiejś naśladującej go polsko-etnicznej wersji. Tak się niestety kończy flirt
demokracji z ościennym neofaszyzmem.

Pełzająca faszyzacja naszej części globu jest faktem: oprócz Ukraińców
podejrzewać należy m.in. rządy Erdogana w Turcji i Orbana na Węgrzech o pomoc
w jej sprawstwie. Rosję pomijam, bo tam raczej neobolszewizm, a to osobny
problem i inne metody zaradcze.

5. Data: 2017-07-25 17:25:25

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/25/2017 7:06 AM, Chiron wrote:
> [...]
> Folwarku zwierzęcym czy 1984? Skoro mamy taką właściwość
> psychospołeczną- to po co nam ona? Dlaczego jesteśmy w nią wyposażeni?

Chiron. po raz ktorys dowodzisz tego, ze jestes idealnym przykladem
odbiorcy wiadomosci, nad ktorym probujesz sie pastwic. To jest
przerazajace jak mozna wyciagac takie wnioski jakie wyciagasz. Byle
pierd internetowy jest dla ciebie wazniejszy nic zdjecia, wideo, relacje
naocznych swiadkow. Wazne, ze ktos ci zaimplantuje idee, ze to nie byli
"poldzicy nomadzi".

jest masa niejasnosci w sprawie 911 i do oficjalnego raportu nie nalezy
przykladac wielkiej wagi. ale trzeba sie tez zastanowic nad tym co sie
czyta i w co wierzy. z oplukiem bezskutecznie probowalismy od ciebie to
wyciagnac w jaki sposob oceniasz wiarygodnosc i rzetelnosc zrodel i
informacji. to kolejny przyklad na to, ze gubisz sie po prostu w natloku
informacji i wybierasz chlam, ktory pasuje do twojej z gory
przygotowanej tezy, bo ty idziesz pod prad. bo jestes wojownikiem o
prawde objawiona a reszta spoleczenstwa to taka niedoiformowana durnota
ludzka. ty nawet nie wiesz, ze to wlasnie przez takich szarlatanow albo
zwyklych niedoinformowanych jak jaskowski jestes robiony w bambuko, a
reszta jego odbiorcow sie cieszy bo mysli ze tacy jak on wyniosa polske
do rangi imperium lechickiego, o ktorym jaskowki tez sie produkuje i to
jeszcze jak.
chcesz porozmawiac o *konkretnych* sprawach dotyczacych 911. nadawaj, bo
to co na razie piszesz, czy cytujesz to jest dopiero belkot chorego
czlowieka, nie wart w ogole komentarza.

o experymencie w disneylandzie nie bede nawet mowil, bo zdaje sie nie
rozumiesz na czym polegal (ani ten, ani wiele innych, czesto podanych
dzieki edycji materialu wideo, zeby wykazac zasadnosc tezy) i czego
dowodzi i jak zwykle wyciagasz wnioski na skroty.

co do piesni wolga, wolga. to tutaj robisz kolejny ze swoich ulubionych
mykow erystycznych. slizgasz sie po czasie. kiedy ataman utopil swoja
perska zone? w siedemnastym wieku. ty nie masz najmniejszego problem
transponowac te historie na wolyn i zapewne na wspolczesnych ukraincow.
ja ci powiem, ze gdy teraz by w polsce odgornie rozluznione zostaly
normy moralne to taki ONR i inna chujnia wszechposka poczula sie
wszechmocna to byc mial mordy na muzulmanach na porzadku dziennym. w tym
kraju takim swiatlym, kaganku moralnosci katolickiej. a jak chcesz to ci
moge podac kilka przykladow utworow muzycznych napisanych wspolczesnie
przez twoich rodakow, gloryfikujacych hitlera, SS i wehrmacht. o
stosunku do imigrantow muzulmanskich juz nie wspomne.

powiedz szczerze, co tak naprawde ma znaczyc twoj ostatni akapit. ze
spoleczenstwo ukrainskie to banda barbarzyncow? to chciales przekazac?
jesli nie to co? <rs>

6. Data: 2017-07-25 17:31:42

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/25/2017 8:06 AM, Kviat wrote:

> Jesteśmy społeczeństwem z galopującym debilizmem.

sadze, ze debilizm to nie jest przypadlosc polska. to jest epidemia
globalna i wiążąc to z agresywnoscia, widocznoscia pewnych grup oraz
glosy, o latwiejszy dostep do broni, jest to mocno przerazajace. moze
wlasnie takie strony jak cytuje tutaj Chiron i paru jeszcze, sa
roznosicielami tych patogenow. Ale tak to jest jak sie ktos wczesnie nie
zaszczepil przeciwko dezinformacji. <rs>

7. Data: 2017-07-25 17:51:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> [...]
> wlasnie takie strony jak cytuje tutaj Chiron i paru jeszcze, sa
> roznosicielami tych patogenow. Ale tak to jest jak sie ktos wczesnie nie

No ale co zrobić teraz z tym fantem?

Jest jakaś praktyczna metoda na pozbycie się tych patogenów
rozprzestrzeniających się w zatrważającym tępie za pomocą portali
społecznościowych? I najlepiej aby zrobić to w miarę jak najszybciej, póki
nie jest jeszcze za późno?

8. Data: 2017-07-25 18:32:52

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/25/2017 11:51 AM, Pszemol wrote:

> [...]
> rozprzestrzeniających się w zatrważającym tępie za pomocą portali
> społecznościowych? I najlepiej aby zrobić to w miarę jak najszybciej, póki

sadze, ze juz jest za pozno. teraz potrzebna jest jakas wielka tragedia,
bo ta z uchodzcami z bliskiego wschodu, susza w afryce i zagrozenie
zycia 20-60 milionow ludzi, to jak widac za malo. a dla przyszlylch
pokolen, to solinda edukacja od wczesnych lat w szkolach, nie tylko
przedmioty glowne, ale biologia czlowieka, nauka o rozmnazaniu, elementy
psychologii. z jakiegos powodu wyparawala prawie cala empatia. tego
mozna uczyc juz w przedszkolu.
ale chyba najlepiej to zaorac to cale pole i posadzic porzeczki. nic
dobrego z tej ludzkosci juz nie bedzie. zostawic tylko przepisy na
robienie dzemow ufokom. <rs>

9. Data: 2017-07-25 19:00:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 17:51, Pszemol pisze:

> [...]
> rozprzestrzeniających się w zatrważającym tępie za pomocą portali
> społecznościowych? I najlepiej aby zrobić to w miarę jak najszybciej, póki

Zobowiązać ustawowo autorów tego typu treści, do zamieszczania na
początku tekstu i na końcu tekstu informacji, że to tylko żarty.
Przy braku takiej informacji, natychmiastowa blokada witryny, a w
przypadku recydywy kara pieniężna i/lub kara pozbawienia wolności na
okres adekwatny do powagi żartu. (Moja propozycja: za płaską Ziemię,
min. 1000 EU i/lub 3 miesiące pozbawienia wolności przy pierwszym
złamaniu ustawowego obowiązku, za recydywę - do dyskusji)

Informacja powinna być zamieszczona czcionką o min.10px większą niż sam
tekst i w innym niż tekst i kolor tła kolorze. Najlepiej jaskrawym (w
ustawie powinna być zamieszczona dozwolona paleta barw dla czcionki).
Dodatkowo przy wejściu na stronę powinien być obowiązkowy komunikat
ostrzegający o żarcie z przyciskiem "OK. ROZUMIEM, ŻE TO TYLKO ŻARTY I
WCHODZĘ NA STRONĘ W PEŁNI ŚWIADOMY, ŻE TO TYLKO ŻARTY".

(Dla cookiesów dało się wymóc obowiązek informowania i klikania, to i
dla takich informacji też się da).

W przypadku braku spadku ilości pokemonów w społeczeństwie
(potwierdzonymi okresowymi badaniami - terminy badań określone w ustawie
- wykonywanymi przez renomowane placówki naukowe), powinna nastąpić
nowelizacja ustawy zaostrzająca kryteria dostępu do takich treści, np.
poprzez wymóg podania adresu e-mail, na który zostałby wysłany link
aktywacyjny dostępu do strony. Link aktywacyjny powinien być umieszczony
poniżej tekstu ostrzegającego o żartobliwej treści strony, w objętości
takiej, która wymagałaby przewinięcia e-maila aby dostać się do linka
aktywacyjnego. Link aktywacyjny prowadziłby w pierwszej kolejności do
strony informacyjnej ostrzegającej o umieszczonych żartach, z
obowiązkowym do zaznaczenia checkboxem, że się treść zrozumiało, i
przyciskiem "ZROZUMIAŁEM I MIMO WSZYSTKO WCHODZĘ".

W przypadku dalszych efektów w postaci braku spadku ilości pokemonów w
społeczeństwie... (*)

Pozdrawiam
Piotr

(*) UWAGA.
POWYŻSZY TEKST, TO NIE JEST PROJEKT RZECZYWISTEJ USTAWY. MIAŁ NA CELU
WYWOŁANIE MNIEJSZEGO LUB WIĘKSZEGO UŚMIECHU NA TWARZY BEZ GWARANCJI
POWODZENIA. TO TYLKO ŻART. POWYŻSZY TEKST, TO NIE JEST PROJEKT
RZECZYWISTEJ USTAWY. TO TYLKO ŻART.
I jeszcze raz dla pewności:
POWYŻSZY TEKST, TO NIE JEST PROJEKT RZECZYWISTEJ USTAWY. TO TYLKO ŻART.
I jeszcze raz specjalnie dla Chirona:
POWYŻSZY TEKST, TO NIE JEST PROJEKT RZECZYWISTEJ USTAWY. TO TYLKO ŻART.
A TRUJĄCE CHEMTRAILSY TO BUJDA NA RESORACH.

10. Data: 2017-07-25 19:42:24

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> POWYŻSZY TEKST, TO NIE JEST PROJEKT RZECZYWISTEJ USTAWY. TO TYLKO ŻART.
> A TRUJĄCE CHEMTRAILSY TO BUJDA NA RESORACH.

Skrocilbym cala procedure do jednej uwagi na wstepie do kazdego postu:
"Prosze wlaczyc pomyslunek! Dziekuje!" :-) A na koniec: "Jesli miales
trudnosci ze zrozumieniem powyzszego tekstu, zeby uniknac zagrozen dla
zycia i zdrowia, twojego i twoich bliskich, skonsultuj się z lekarzem
lub proboszczem". :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej