GENDER - POJĘCIA PODSTAWOWE

1. Data: 2017-07-26 01:52:01

Temat: GENDER - POJĘCIA PODSTAWOWE
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/IYNoaLPHUVo

plus https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011/vide
os

2. Data: 2017-07-26 16:32:22

Temat: Re: GENDER - POJĘCIA PODSTAWOWE
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 lipca 2017 01:52:03 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> https://youtu.be/IYNoaLPHUVo
>
> plus https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011/vide
os

Ekstra!

3. Data: 2017-07-27 04:54:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 lipca 2017 01:52:03 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> https://youtu.be/IYNoaLPHUVo
>
> plus https://www.youtube.com/user/HISTORIASZTUKI2011/vide
os

znaczy, nie mozna wtlumaczyc, co to gender, tylko dawac linki
do powieszenia sie, jak martwemu juz lepperowi?
jaki konflikt plci?

"natura w roznym stopniu obcizazyla rozne plci w wypelniania zadania
prokreacji"

dokladnie obciazyla je tak samo; ktos walczy, ktos zdobywa pozywienie,
ktos dba o bezpieczestwo, ktos karmi.

ojciec, matka, niewazne. wazne, ze Bog
tez w tym wszystkim wspoluczestniczy,
chocby przez to, ze istnieje.

jacek

4. Data: 2017-07-27 14:57:19

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik j...@o...pl napisał:

> znaczy, nie mozna wtlumaczyc, co to gender, tylko dawac linki
> do powieszenia sie, jak martwemu juz lepperowi?

Nie chce mi się tłumaczyć. Krótko: nie sprawdziło się i prowadzi do patologii.
I nieprawdą jest, że żadnych badań na ten temat nie robiono. Robiono i
to trwające dziesiątki lat.

5. Data: 2017-07-28 00:18:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> znaczy, nie mozna wtlumaczyc, co to gender, tylko dawac linki

Nie można tego w dwóch słowach wytłumaczyć. Bo to jest cały system. Radzę
posłuchać wykładu z linka.

6. Data: 2017-07-30 04:50:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lipca 2017 14:57:21 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

> Nie chce mi się tłumaczyć. Krótko: nie sprawdziło się i prowadzi do patologii.
> I nieprawdą jest, że żadnych badań na ten temat nie robiono. Robiono i
> to trwające dziesiątki lat.

to dziwne, ze w ogóle dopuszcza się do publikacji takich badan.
przecież to tak mało politycznie poprawne.

jacek

7. Data: 2017-07-30 04:53:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 lipca 2017 00:18:19 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie można tego w dwóch słowach wytłumaczyć. Bo to jest cały system. Radzę
> posłuchać wykładu z linka.

skoro tak mówisz, to oki.
a w każdym razie postaram się:)

pozdrawiam,