Agent.

1. Data: 2018-11-03 22:40:44

Temat: Agent.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,(...) Kiedy wychodząc ze spotkania znaleźliśmy się w kilka osób na klatce
schodowej, idący za nami Wałęsa stwierdził nieoczekiwanie, że on nie
zamierza przyłączać się do jakiegokolwiek strajku. W pierwszym momencie
nikt na to wyznanie nie zareagował, ale Walesa zaczął zaraz przekonywać nas
abyśmy i my w razie ewentualnego strajku nie brali w tym udziału. I tego
było już za wiele. Z każdej strony poleciały w jego stronę bardzo ostre
słowa. Byłem jednym z tych, którym puściły nerwy. Rzuciłem Wałęsie pytanie,
dlaczego nie powiedział tego na gorze w obecności Gwiazdów? Ktoś inny wręcz
nazwał go agentem. Wałęsa wyraźnie nie spodziewał się takiego obrotu
sprawy. Chciał tylko jak najszybciej znaleźć się na zewnątrz. Doszło do
malej przepychanki i kiedy wreszcie przedarł się i wybiegł, szybko zniknął.
Byliśmy przekonani, że nie prędko go zobaczymy i przestaliśmy się nad nim
zastanawiać. Jego późniejsze pojawienie się w stoczni było zaskoczeniem dla
nas wszystkich.(...)"

To powyżej to zaledwie kropla. Polecam całość!

https://naszeblogi.pl/38807-lech-walesa-czyli-najwie
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji

--
XL

2. Data: 2018-11-04 12:34:02

Temat: Re: Agent.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2018 o 21:40, XL pisze:
> [...]
> nas wszystkich.(...)"
>
> To powyżej to zaledwie kropla. Polecam całość!

az boje sie otworzyc lodowke, powiedz mi gdzie masz swoja granice
niszczenia Polski zamiast ja budowac

--
gazebo

3. Data: 2018-11-04 12:43:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji

> az boje sie otworzyc lodowke, powiedz mi gdzie masz swoja granice
> niszczenia Polski zamiast ja budowac

Dobry wniosek - przekażę Wałęsie.

--
XL

4. Data: 2018-11-04 16:04:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 11:43, XL pisze:

ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji

> Dobry wniosek - przekażę Wałęsie.

i gdzie ta twoja kolebka? albo chama nad niemnem? co ty kurwa wiesz o
zabijaniu?

--
gazebo

Odraaaa!