Środo, wyłaź z dziury!

1. Data: 2018-11-03 10:06:37

Temat: Środo, wyłaź z dziury!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://dorzeczy.pl/kraj/79499/Wychodz-pani-z-tego-p
odziemia-Pawlowicz-apeluje-do-Srody.html
,,Sprawa ma związek z seksistowskimi wypowiedziami Romana Smogorzewskiego,
jakie padły podczas jego wyborczej konwencji. "Jest z Tobą kłopot, bo
jesteś trochę za ładna. Ale nie, masz wiele innych walorów...", "Parytety w
dużej części są chore", "Mamy tutaj dwie najbardziej aktywne, powiedziałbym
wręcz, że napalone...", "Pani od seksu, przepraszam, tak mi się pani
kojarzy..." - w taki sposób prezydent Legionowa zaprezentował kandydatów do
rady miasta z ramienia Porozumienia Samorządowego.
Słowa kandydata na prezydenta Legionowa odbiły się szerokim echem w mediach
społecznościowych. W związku z falą krytyki polityk postanowił zrezygnować
z członkostwa w Platformie Obywatelskiej. Informację o przyjęciu rezygnacji
przekazał rzecznik tej partii Jan Grabiec, który wcześniej sam brał udział
w tej konwencji i chwalił Smogorzewskiego.
W tej sprawie do znanej ze swoich feministycznych poglądów prof. Magdaleny
Środy postanowiła zaapelować posłanka Prawa i Sprawiedliwości. "Pani
ŚRODA,wychodż pani z tego podziemia,wasi z PO,jakiś Smogorzewski i
umalowany Grabiec,w świetle reflektorów ,,biją" i poniżają wasze KANDYDATKI
do samorządu... Czemu ich pani nie broni ?" - zapytała na Twitterze
Krystyna Pawłowicz (pisownia oryginalna - red.). "Czy JA mam tam iść i
zrobić z damskimi bokserami z PO porządek ?" - dodała."

--
XL Brawo, profesor Pawłowicz! ?