Zaduszki Środowe.

1. Data: 2018-11-02 23:54:09

Temat: Zaduszki Środowe.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemkiewicz w tv dziś:
,,- Na pogrzebie Kory Magdalena Środa wypowiedziała myśl głęboką: ,,Koro, nie
wiem, gdzie teraz jesteś, ale wiem, że gdzieś jesteś!"
Pani Magdaleno, po cóż karmić się strawą tak niskokaloryczną? Nie lepiej po
prostu pójść tam, gdzie trzeba?"

--
XL Ziemkiewicz forever!

2. Data: 2018-11-03 14:20:48

Temat: Re: Zaduszki Środowe.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.11.18 um 23:54 schrieb XL:
> [...]
> wiem, gdzie teraz jesteś, ale wiem, że gdzieś jesteś!"
> Pani Magdaleno, po cóż karmić się strawą tak niskokaloryczną? Nie lepiej po

Nie pamietam juz kto, ale nie tak dawno czytalem westchnienia pewnego
waznego katolika, ktory zalowal brak stosow i inkwizycji.
Podobni nostalgicy stworzyli w ubieglym wieku obozy koncentracyjne i
komory gazowe.
--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-11-03 15:22:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Nie pamietam juz kto, ale nie tak dawno czytalem westchnienia pewnego
> waznego katolika, ktory zalowal brak stosow i inkwizycji.

Widać mniej ważny dla INNYCH katolików, skoro nie jesteś w stanie podać
nazwiska.
Tak więc cóż, gdzie mu tam do charyzmy Środy ?

> Podobni nostalgicy stworzyli w ubieglym wieku obozy koncentracyjne i
> komory gazowe.

Bardzo luźne podobieństwo - mieli też po dwie nogi i dwie ręce. Na tej
zasadzie mogę i ciebie o te obozy i komory oskarżać.
--
XL

4. Data: 2018-11-03 16:03:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-03 o 15:22, XL pisze:

> Bardzo luźne podobieństwo - mieli też po dwie nogi i dwie ręce. Na tej
> zasadzie mogę i ciebie o te obozy i komory oskarżać.

Nie na tej samej zasadzie. I nie możesz oskarżyć.
To ty zapisałaś się od ONRu (czy tam do innego ich klona...) i dążysz do
państwa katofaszystowskiego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-11-03 16:04:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> Ziemkiewicz w tv dziś:
> ,,- Na pogrzebie Kory Magdalena Środa wypowiedziała myśl głęboką: ,,Koro, nie
> wiem, gdzie teraz jesteś, ale wiem, że gdzieś jesteś!"

Era internetów, mogła trafić na coś czego w lewackich książkach
do tej pory nie znalazła i komórki szare zaczęły pracować:)

> Pani Magdaleno, po cóż karmić się strawą tak niskokaloryczną? Nie lepiej po
> prostu pójść tam, gdzie trzeba?"

Oj tam, tak szybko i od razu? To proces jest który trochę musi trwać:)

6. Data: 2018-11-03 16:07:21

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> waznego katolika, ktory zalowal brak stosow i inkwizycji.
> Podobni nostalgicy stworzyli w ubieglym wieku obozy koncentracyjne i

Niemce zawsze byli naj.
Pierwsi w paleniu, pierwsi w reformach, pierwsi (na taką skalę) w paleniu.
A teraz są pierwsi (syndrom pomagacza) w udzielaniu pomocy uchodźcom.

7. Data: 2018-11-03 17:25:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Era internetów, mogła trafić na coś czego w lewackich książkach
> do tej pory nie znalazła i komórki szare zaczęły pracować:)

> Oj tam, tak szybko i od razu? To proces jest który trochę musi trwać:)

U takich lewaczek czasem dopiero w ostatnim namaszczeniu i w tajemnicy.
Środy nie stać na spokojną konsekwencję, którą podziwiam u Kory. Środa chce
ZAISTNIEĆ żerując na Jej postaci i Jej pamięci - przylepiona do nich jak
g... do okrętu, głośno piszczy ,,płynieMY!"
Że też rodzina Kory na to pozwala, no bo Sipowicz to w ogóle jedna żenada
od stóp aż po czubek kapelusza.

--
XL

8. Data: 2018-11-03 17:28:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Niemce zawsze byli naj.
> Pierwsi w paleniu, pierwsi w reformach, pierwsi (na taką skalę) w paleniu.
> A teraz są pierwsi (syndrom pomagacza) w udzielaniu pomocy uchodźcom.

Jak im uchodźcy już załatwią, o co w tym całym cyrku chodzi, to znowu będą
palić. Dokumentacja i technologia skrzętnie przechowywana - kwestia
modernizacji.
:-\

--
XL

9. Data: 2018-11-03 17:34:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Era internetów, mogła trafić na coś czego w lewackich książkach
> do tej pory nie znalazła i komórki szare zaczęły pracować:)

> Oj tam, tak szybko i od razu? To proces jest który trochę musi trwać:)

Tu też Środa wyskakuje z lodówki i prawem kaduka ,,wyrokuje" za kogoś:
https://mobile.natemat.pl/139497,robert-leszczynski-
przyjal-ostatnie-namaszczenie-ateizm-konczy-sie-gdy-
zbliza-sie-smierc

--
XL

10. Data: 2018-11-03 21:13:43

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.11.18 um 14:20 schrieb Silvio Balconetti:

> [...]
> waznego katolika, ktory zalowal brak stosow i inkwizycji.
> Podobni nostalgicy stworzyli w ubieglym wieku obozy koncentracyjne i

Krotko poszukalem i juz mam. Niejaki Ziemkiewicz (kiedys pisal niezle
ksiazki s-f), ktory podjal sie obrony swietej inkwizycji:

>Od połowy wieku XIII inkwizytorom wolno było posyłać skazańca na
tortury, instrukcje jednak wyraźnie zabraniały uzwględniania wydobytego
na torturach zeznania jako materiału dowodowego, stąd w praktyce nie
korzystano z tej możliwości zbyt często. Zupełną nowością w historii
była przyjęta właśnie przez Inkwizycję zasada, iż człowiek niepoczytalny
nie może być sądzony ani karany. Stąd wymogiem sądu była rozpoczynająca
przewód obdukcja lekarska. Dokonujący jej medyk mógł, stwierdziwszy zły
stan zdrowia, zabronić stosowania tortur, a stwierdzenie choroby
psychicznej podsądnego automatycznie uwalniało go od wszelkiej
odpowiedzialności.

Uniknąć kary można było zresztą także na wiele innych sposobów;
instrukcje Inkwizycji przewidywały różnorakie formy łagodzenia wyroków i
amnestii. Jeszcze w ostatniej chwili przed egzekucją skazany mógł
publicznie ukorzyć się i uniknąć stosu.

Tę ostatnią karę stosowano jednak rzadko. Trybunały wymierzały głównie
rozmaite kary kanoniczne, nakładały grzywny, nakazywały noszenie znaków
hańby, wreszcie udział w "obrzędzie pojednania" - auto da f‚. Wiele
przeinaczeń dotyczących Inkwizycji Hiszpańskiej opiera się na kłamliwym
utożsamieniu tego ostatniego obrzędu ze spaleniem na stosie. W istocie w
większości wypadków miał on charakter całkowicie bezkrwawy - jego
punktem kulminacyjnym było zapalenie... świec, trzymanych przez
wyznających swe winy nawróconych heretyków. Gdy przyjęło się łączyć auto
da f‚ z quemadero (stosem), liczba spalonych stanowiła z reguły kilka
procent ogólnej liczby pokutników; w dużych auto da f‚, z udziałem ponad
stu skazanych, bywało ich kilku, bardzo rzadko kilkunastu. Wystarczyło
jednak, dzięki prymitywnej manipulacji słownikowej, utożsamić zapisane w
dokumentach liczby uczestników auto da f‚ z liczbą spalonych na stosie,
a już liczba rzekomych ofiar "inkwizycyjnego terroru" została w
potocznej świadomości pomnożona kilkunastokrotnie.<

http://mateusz.pl/czytelnia/rz-stosy.htm

A swojej biblioteczce znalazlem nieslusznie zapomniane dzielo Stanislawa
Krajskiego "Granice kultury", gdzie np. katolicki satyryk krytykuje
aktorke Jane Fonda za rozczulanie sie nad losem Aztekow, ktorych
konkwizatorzy zdziesiatkowali i zniszczyli ich religie. (ss.109-110).
Tam tez co strona rozne perelki o upadku moralnosci, skromnosci zachowan
i strojow oraz 1000 innych smiesznych rzeczy.

Nastepny medrzec Ks. prof. J. Krukowski:
>Osoby, które w istotny sposób przyczyniły się do dokonania aborcji
przez np. wskazanie szpitala, w którym możliwe stało się jej
przeprowadzenie albo wydanie stosownego nakazu dyrektorowi szpitala czy
lekarzowi, a także autorzy artykułów prasowych nakłaniających do
aborcji, tworzących atmosferę przyzwolenia na jej dokonanie, członkowie
organizacji proaborcyjnych - wszyscy oni mogą być postawieni przed
kościelny trybunał, władny po przeprowadzeniu przewodu sądowego
zastosować tę najcięższą z kościelnych kar, jaką jest ekskomunika<

oraz dominikanin inkwizytor Thomas Menghini (XVII w.), ktory w ksiazce
"Sacra arsenale" dedykowanej papiezowi Innocentemu XII pisal:
>Oskarżonego wprowadza się do izby tortur, gdzie najprzewielebniejszy
biskup i czcigodny ojciec inkwizytor jeszcze raz go zapytują. Jeśli się
nie przyzna, rozbiera się go i rozpoczyna tortury<. Moglbym jeszcze
cytowac wiecej z dziela.

Wodan akbar!
--
saluto