Ciekawe jak to się skończy

1. Data: 2018-10-31 16:36:57

Temat: Ciekawe jak to się skończy
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/tomasz.piatek.374/posts/102
17010472802854

" Po opublikowaniu książki ,,Macierewicz. Jak to się stało" prawnicy
Jarosława Kaczyńskiego próbują wymóc milczenie na mnie - i pośrednio
wywrzeć presję na innych dziennikarzach ujawniających rosyjskie
powiązania PiS. W dniu premiery książki (19 października 2018 r.)
kancelaria GKK obsługująca tę partię oraz jej prezesa wysłała do mnie
wezwanie do milczenia. Pretekstem był wpis, który dwa dni wcześniej
zamieściłem na Facebooku, a w którym omówiłem artykuł Grzegorza
Rzeczkowskiego z ,,Polityki".
W swoim artykule Rzeczkowski przedstawił m.in. związki biznesowe jednego
z prawników kancelarii GKK, Grzegorza Kuczyńskiego. Mecenas Kuczyński
był adwokatem samego Jarosława Kaczyńskiego - a zarazem zasiadał w
radach nadzorczych spółek związanych z Markiem Falentą (słynny importer
rosyjskiego węgla skazany za zorganizowanie afery taśmowej z 2014 r.,
która ułatwiła Kaczyńskiemu dojście do władzy)."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr