Zaszczuty.

1. Data: 2018-11-01 00:57:07

Temat: Zaszczuty.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/francja-ksiadz-
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

--
XL

2. Data: 2018-11-01 12:33:30

Temat: Re: Zaszczuty.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-01 o 00:57, XL pisze:
> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/francja-ksiadz-
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

Straszna sprawa. Pytanie dlaczego to zrobił? Może bał się konsekwencji
swoich czynów? Został przesłuchany i się przestraszył, że prędzej czy
później zarzuty usłyszy?

A teraz podaj przykład zmarnowanego życia jakiegoś dzieciaka zgwałconego
albo molestowanego przez klechę. Powinnaś mieć łatwiej.

Znając twoje ograniczenia trochę ci pomogę, mi to zajmie 3 sekundy:
https://ekai.pl/ponad-35-tys-przypadkow-pedofilii-w-
niemieckim-kosciele/

"W marcu 2011 Kościół zaproponował wypłacenie 5 tys. euro każdej ofierze
nadużyć z możliwością podniesienia tej sumy w najpoważniejszych
przypadkach."

(Przy okazji... Ciekawe dlaczego twój ulubiony kościół tak się broni
przed płaceniem ofiarom w Polsce, a w Niemczech sam zaproponował, że
zapłaci. Dlaczego Niemców traktuje lepiej?)

http://retelabuso.org/diocesi-non-sicure/

Polską mapę dasz radę wyszukać samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-01 15:10:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/francja-ksiadz-
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

Jakoś cicho ,,w temacie".

--
XL

4. Data: 2018-11-01 15:44:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-01 o 15:10, XL pisze:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> Jakoś cicho ,,w temacie".

I napisałaś to dlatego, bo nie czytasz moich postów :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-11-02 00:03:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> Jakoś cicho ,,w temacie".

Głupio wam, nie?

--
XL

6. Data: 2018-11-02 09:08:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 00:03, XL pisze:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> Głupio wam, nie?

Chyba tobie, że aż musisz wyszukiwać pojedyncze przypadki.
To tak jakbyś napisała, że co z tego, że z rąk terrorystów ginie dużo
ludzi, skoro raz na jakiś czas ginie członek organizacji
terrorystycznej. To idiotyczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-11-02 21:45:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/11/2018 o 23:03, XL pisze:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> Głupio wam, nie?

na co ty sie leczysz to ja nie wiem, ale sprobuj leczyc sie na cos innego

--
gazebo

8. Data: 2018-11-02 23:56:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> na co ty sie leczysz to ja nie wiem, ale sprobuj leczyc sie na cos innego

Nie każdy leczy się na to, co ty, spoko.

--
XL

9. Data: 2018-11-03 10:12:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/11/2018 o 22:56, XL pisze:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> Nie każdy leczy się na to, co ty, spoko.

z toba nie jest spoko

--
gazebo

10. Data: 2018-11-03 13:29:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
odebral-sobie-zycie-oskarzono-go-o-molestowanie/f1c8
px6?utm_source=plista&utm_medium=synergy&utm_campaig
n=allonet_plista_n_desktop_fakt

> z toba nie jest spoko

Nigdy nie było, dzięki Bogu. Być ledwie spoko - żałosne. Ja jestem SUPER.

--
XL

Ciekawe jak to się skończy
Bezpieczenstwo na drogach