Odraaaa!

1. Data: 2018-11-03 21:23:51

Temat: Odraaaa!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Sami nieszczepieni chorują!" (Inna rzecz, że Ukraińcy)

To czego się tak boją SZCZEPIENI? Przecież oni są chronieni, c'nie?
LOL
--
XL

2. Data: 2018-11-04 09:16:57

Temat: Re: Odraaaa!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-03 o 21:23, XL pisze:
> ,,Sami nieszczepieni chorują!" (Inna rzecz, że Ukraińcy)
>

> To czego się tak boją SZCZEPIENI? Przecież oni są chronieni, c'nie?
> LOL

Że ktoś będzie musiał zapłacić za leczenie tych ludzi.
Że pozarażają tych, którzy z jakichś przyczyn nie mogli być zaszczepieni.
Inne powody znajdziesz samodzielnie.
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-04 09:46:03

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

To jest tak, że ludzie mądrzy się szczepią.
Tym innym musi wystarczyć święcona woda.

4. Data: 2018-11-04 11:16:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> To jest tak, że ludzie mądrzy się szczepią.
> Tym innym musi wystarczyć święcona woda.

Ludzie mądrzy wiedzą, na co się warto szczepić, a na co nie. Tylko
przechorowanie odry w dzieciństwie daje odporność na całe życie -
szczepionka tego nie daje.
Kiedyś odra była zwykłą, popularną chorobą wieku dziecięcego -
przechorowanie odry zabezpiecza na całe dycie. Odra to tylko wysypka i
trochę gorączki.
Całe moje pokolenie chorowało, pokolenie moich dzieci też chorowało (moje
dzieci też, jak najbardziej - lekarz nie robił z tego żadnej afery, ot,
,,zwykła odra").

Dopiero teraz KONCERNY szczepionkowe uznały ją za dżumę i tak przedstawiły
ludziom. Masowe szczepienia zapobiegły w nowym pokoleniu zachorowaniom,
więc nowi ludzie już się z odrą nie stykali, nie przechorowali jej w
dzieciństwie, więc nie mieli skąd nabyć trwałej odporności.
A teraz nikogo już nie obchodzi, że te osoby po kilku latach tracą
odporność poszczepienną. Chcą żyć? - to niech co kilka lat zapłacą (oni
lub państwo - a co za różnica!) za szczepionki!
Taki malutki szantażyk, nie? A jaki lukratywny! Jakie perspektywy na
przyszłość! Haracz od głowy!

--
XL Matki, pozwólcie dzieciom przechorować odrę!

5. Data: 2018-11-04 11:25:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> dzieciństwie, więc nie mieli skąd nabyć trwałej odporności.
> A teraz nikogo już nie obchodzi, że te osoby po kilku latach tracą

I te występujące od kilku lat EPIDEMIE są właśnie tego skutkiem! - skutkiem
SZCZEPIEŃ przeciw odrze, po których kolejni ludzie w wieku lat 19-25 tracą
odporność i od tej pory są tragicznie wobec niej bezbronni. Tym
tragiczniej, że w wieku dorosłym przebieg odry może być cięższy.

I właśnie o taką sytuację chodziło koncernom. Niegdyś zwyczajne choroby
wieku dziecięcego - nową dżumą!

J.w.

--
XL

6. Data: 2018-11-04 11:45:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> tragiczniej, że w wieku dorosłym przebieg odry może być cięższy.
>
> I właśnie o taką sytuację chodziło koncernom. Niegdyś zwyczajne choroby

Polecam! Mądrzy ludzie MYŚLĄ:
https://youtu.be/iLnIcjUdvVY

--
XL

7. Data: 2018-11-04 11:56:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Polecam! Mądrzy ludzie MYŚLĄ:
> https://youtu.be/iLnIcjUdvVY

A, i jeszcze polecam komentarze pod szczepieniojebliwym artykułem:
https://www.poradnikzdrowie.pl/komentarze/odra-przyc
zyny-objawy-leczenie-powiklania-szczepienie-aa-VnqY-
VLWF-9uiU.html

--
XL

8. Data: 2018-11-04 11:57:12

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mądrzy ludzie nie oglądają głupot tyko się szczepią.
Choćby w interesie osób przyjmujących leki immunosupresyjne.
A jeżeli się nie szczepią to niech ponoszą pełne koszty i konsekwencje takiej
decyzji!

9. Data: 2018-11-04 12:37:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 08:46, k...@g...pl pisze:
> To jest tak, że ludzie mądrzy się szczepią.
> Tym innym musi wystarczyć święcona woda.

a to ciekawe, bo kiedys, sporo lat temu moja zona przelala swiecona wode
do butelki po syropie na kaszel i wyjechala, wyobraz sobie, ze podalem
dziecku 'ow' syrop i je uleczylem, z kaszlu oczywiscie

--
gazebo

10. Data: 2018-11-04 12:41:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> Choćby w interesie osób przyjmujących leki immunosupresyjne.
> A jeżeli się nie szczepią to niech ponoszą pełne koszty i konsekwencje takiej

Mądrzy ludzie rozumieją pismo drukowane oraz NIE MUSZĄ SIĘ SZCZEPIĆ PRZECIW
ODRZE, GDY CHOROWALI NA NIĄ W DZIECIŃSTWIE!

--
XL

Klecha idiota
Rodzinny piknik