Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.

1. Data: 2006-10-24 11:11:29

Temat: Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.
Od: "Ariandail" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Jednym z moich marzen bylo zawsze napisac prace z psychologii. Studiuje
co prawda pedagogike ale mam ta wielka szanse, by spelnic to male
marzenie. Niektozy pisza prace magisterskie dlatego ,ze musza, inni
dlatego ze tego sie od nich oczekuje ale sa i tacy ktorzy to lubia i ja
do nich naleze.
Moja praca ma tytul :Determinanty agresji w okresie dojzewania.

Jak myslicie. Czy mlodziez jest agresywna? Co prowokuje ja do agresji?
Czy lagodniejsza mlodziez jest w naszych czasach czy powiedzmy 200 lat
temu?

To chyba ciekawy temat wiec piszcie co aktualnie o tym myslicie.
Jesli ktos pisze lub napisal prace podobna do mojej prosze o kontakt w
celu wymiany pogladow.
Moj email: Tabuba(malpa)wp.pl

pozdrawiam
Ariandail

2. Data: 2006-10-26 12:41:53

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 24.10.2006 - autor: Ariandail - treść:
> Jesli ktos pisze lub napisal prace podobna do mojej prosze o kontakt w
> celu wymiany pogladow.
> Moj email: Tabuba(malpa)wp.pl
>
> pozdrawiam
> Ariandail

Piszesz o agresji wsrod mlodziezy czy o agresji na grupie p.s.p ?
Mamy za Ciebie odwalac czarna robote ?
Przejdz sie po kamieniacach pogadaj z dzieciakami to sie dowiesz
dlaczego sa wkurwione.

3. Data: 2006-10-31 18:50:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ariandail" > napisal w wiadomosci

> [...]
> do nich naleze.
> Moja praca ma tytul :

> Determinanty agresji w okresie dojzewania.

Z takim tytulem odpadniesz w z obrony w przedbiegach... :)))

> [...]

> To chyba ciekawy temat wiec piszcie co aktualnie o tym myslicie.
> Jesli ktos pisze lub napisal prace podobna do mojej prosze o kontakt w

Oprzyj sie na badaniach socjologicznych moze, a nie na newsach. :)

pozdrawiam
michal

Leo Beenhakker - polska pilka nozna
wplyw masturbacji na rozwoj - literatura
glu...
Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa
śmiech z zamkniętymi ustami - co symbolizuje?