wplyw masturbacji na rozwoj - literatura

1. Data: 2006-10-23 18:57:31

Temat: wplyw masturbacji na rozwoj - literatura
Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupowiczow
Jest to moj pierwszy post na tej grupie :) zaczne od razu od
przedstawienia problemu, nie bede owijal w bawelne.

Czy zna ktos jakas literature w ktorej poruszany bylby temat masturbacji i
jej wplywu na rozwoj dziecka i ogolnie czlowieka? Taki referat mialbym
przygotowac na zajęcia z pedagogiki ogólnej.
Mowie tutaj o zagadnieniach zwiazanych z procesami, ktore odbywaja sie w
psychice mlodego czlowieka.
Jesli tak, prosilbym o tytuly ewentualnie autorow pozycji. A moze macie
jakies swoje materialy na ten temat? Jakies artykuly?

Z pozdrowieniami
z gory wdzieczny

Jakub Ginalski

2. Data: 2006-10-23 20:33:30

Temat: Re: wplyw masturbacji na rozwoj - literatura
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski napisał(a):

(...)

[ http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbation#Medical_at
titudes ]

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

3. Data: 2006-10-24 00:14:40

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Ginalski" <k...@t...pl> wrote in message

> [...]
> przygotowac na zajęcia z pedagogiki ogólnej.
> Mowie tutaj o zagadnieniach zwiazanych z procesami, ktore odbywaja sie w

A o czym tu czytac/pierdolic?
Walenie gruchy to normalna rzecz w zyciu kazdego zdrowego faceta, nie ma
zadnego negatywnego wplywu, chyba ze okladasz chuja papierem sciernym
podczas trzepania - wtedy zapewne cos sie moze wydarzyc.
Kto nigdy nie zjechal sobie na recznym jest ulomny i niech nikt z facetow na
tej grupie nie probuje wmowic komukolwiek, ze nigdy nie tasowal renifera, bo
kurwa w to nie uwierze.
Albo nie! Niech sie przyzna to go wysmieje, wyzwe i zmieszam z blotem
nieudacznika.
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2006-10-24 06:57:19

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy zna ktos jakas literature w ktorej poruszany bylby temat masturbacji
> i jej wplywu na rozwoj dziecka i ogolnie czlowieka? Taki referat

"Kompleks Portnoya" ?
:-))

--
Paweł

5. Data: 2006-10-24 10:57:13

Od: Pandora <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł napisał:

> "Kompleks Portnoya" ?
Szczególnie jeśli chodzi o połączenie masturbacji i sztuki kulinarnej ;)

P.

--
Pandora, a 3-syllable girl's name of Greek origin, means: One with all
gifts; talented

6. Data: 2006-10-24 14:05:54

Od: "kajetan" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od marty.
Studiuje weterynarię i temat masturbacji pojawia się czasem w moich
podrecznikach.

Masturbują się buchaje od pierwszych tygodni zycia, usiłowano
oduczać je prądem, ale to nic nie daje.
Dość obszerny materiał na ten temat, znajdziesz w "miłujcie
się",ale tam uparcie twierdza, że to szatanizm i uzależnienie.

a tak od siebie,myślę,że trzeba mieć kobietę, przy której nawet
nie masz takich pomysłów,żeby samogwałt....

7. Data: 2006-10-25 15:42:35

Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tasowal renifera, bo

Ostatnio zasłyszane "polerował torpedę"

8. Data: 2006-10-25 15:52:27

Od: "FROST" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kuba Ginalski napisał(a):
>
> (...)
>
> [ http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbation#Medical_at
titudes ]

Z tymi kaczkami na tej stronie to uważaj ;-)

9. Data: 2006-10-27 17:54:42

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski wrote:
> [...]
> Jesli tak, prosilbym o tytuly ewentualnie autorow pozycji. A moze macie
> jakies swoje materialy na ten temat? Jakies artykuly?

Yyy, gdzie Ty się uczysz tej pedagogiki, na KULu? : \

Jaki wpływ? Zakładając, że robi to 92% mężczyzn i 62% kobiet wg Raportu
Kinsey'a (
http://www.kinseyinstitute.org/research/ak-data.html
#masturbation ), a
według innych badań 90-98% M i 60-75% K (z tego co pamiętam) to jedynym
wpływem masturbacji musi być chyba normalny rozwój, bo robią to
wszyscy... Równie dobrze możesz pisać o wpływie jedzenia białego vs
ciemnego pieczywa "na rozwój dziecka i ogólnie człowieka".

No chyba masz na myśli sytuację w której masturbacja jest tabu i jest
czymś zakazanym, a ludzie mimo to robią to, co prowadzi ich do nerwic
seksualnych (bo robią coś "złego").

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

10. Data: 2006-10-27 22:57:42

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gorzej niz na KULu, na UKSW :D
a to, ze robia to wszyscy, to nie znaczy iz JEST to normalne. I wlasnie do
tego chcę dojsc. Dzieki za linka.
pozdrawiam

> [...]
>
> No chyba masz na myśli sytuację w której masturbacja jest tabu i jest
> czymś zakazanym, a ludzie mimo to robią to, co prowadzi ich do nerwic

glu...
Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa
śmiech z zamkniętymi ustami - co symbolizuje?
Jak zostajemy wyklęci i poniżeni przez innych nawet w Internecie
Heh, czy da sie tu cos zrobic?