Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa

1. Data: 2006-10-23 09:34:29

Temat: Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrafię się roztać z małżonkiem pomimio tego, że go nie kocham.
Poszukuję dobrego psychologa w okolicach Katowic, Bytomia. Nie wiem czy
lepiej żeby to była kobieta czy mężczyzna ? Proszę o namiary. Z góry
dziękuję.

2. Data: 2006-10-23 11:26:42

Temat: Re: Okolice Katowic - Szukam dobrego psychologa
Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na powstańców jest dobra poradnia "zdrowia psychicznego (wejście z boku).
Najlepiej tam zadzwonić, i na pierwszą wizytę stawić sie przed 8 zżeby być
pierwszym, gdyż niesamowicie dużo ludzi tam przychodzi.

Yuki.

3. Data: 2006-10-23 12:21:46

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie potrafię się roztać z małżonkiem pomimio tego, że go nie kocham.

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.

Po cholerę Ci psycholog? Przecież ten objaw ma 99% małżeństw ze stażem
dłuższym niż 5 lat.
Więc to chyba norma?

--
Paweł

4. Data: 2006-10-23 14:50:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.
>
> Po cholerę Ci psycholog? Przecież ten objaw ma 99% małżeństw ze stażem

A po cholerę jej "nie_psycholog"?
:-)))
Problem, to nie problem.
Problemy się "rozwiązuje",
choć czasami łatwiej "węzły małżeńskie",
wielokrotnie rozwiązywać.

Zwykle nie widząc belki, acz zaledwie źdźbło.
(Ż) Rzę sę,
cięcie (cut)
bo w padła w oko i czas już
(Ją)
Swe ego
wydłubać.

ett
Jadłeś kiedyś małże? Takie stwory :-))
Poznałem trzy kobiety, który mi je podały.
Z jedną bym się ożenił, drugiej grzecznie podziękowałem,
a z trzecią jestem.
To pewnie nic nie znaczy.
Lecz pierwsze i trzecie były wspaniałe.
Ale trzecie zażywam na kaca. Czyli
prawie codziennie :-)))

A pijany jestem szczęściem, bo mule
... to (!) przyrządza się w winie.

Zrozumiałeś?

ett

Wino mieści się w 11, no może 17 procentach.
W 99-ciu to nawet Spiryt się nie mieści.
To susza :-))))

I głupie rady, mogłyby dać "do myślenia"_pretekst,
temu co ma 14 lat, a jest go parę tysięcy, że ryby
na wierzbie rosną.

Od powodzi, lojalność.

noett :-))

5. Data: 2006-10-23 20:43:16

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał :

> A po cholerę jej "nie_psycholog"?
> :-)))
> Problem, to nie problem.
> Problemy się "rozwiązuje",
> choć czasami łatwiej "węzły małżeńskie",
> wielokrotnie rozwiązywać.

...albo

>... czas już
> (Ją)
> Swe ego
> wydłubać.

...bo to niekiedy na jedno wychodzi

> I głupie rady, mogłyby dać "do myślenia"_pretekst,
> temu co ma 14 lat, a jest go parę tysięcy, że ryby
> na wierzbie rosną.
>
> Od powodzi, lojalność.

Nie od powodzi tylko odpowiedzi.
Brak.

> noett :-))

Ile zwierząt zabrałeś?

A kwiaciarkę też?

Rosa Rugosa

6. Data: 2006-10-23 22:52:25

Od: zdzwonek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Nie potrafię się roztać z małżonkiem pomimio tego, że go nie kocham.

Ee tam nie mozesz. Zrob co inne dziurawe nasienie robi. Znajdz kogos kto
zarabia wiecej od obecnego.

7. Data: 2006-10-24 01:11:18

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

eTaTa napisał :

> A po cholerę jej "nie_psycholog"?
> :-)))
> Problem, to nie problem.
> Problemy się "rozwiązuje",
> choć czasami łatwiej "węzły małżeńskie",
> wielokrotnie rozwiązywać.

...albo

> [...]
...bo to niekiedy na jedno wychodzi

> I głupie rady, mogłyby dać "do myślenia"_pretekst,
> temu co ma 14 lat, a jest go parę tysięcy, że ryby

<> Niemyśl, to nie przy stoi.
<>.Ty gasisz, ja zaświecam.

> noett :-))

Ile zwierząt zabrałeś?

<> wiele :-)))

A kwiaciarkę też?

<>Miłemyto, ale tylko obrazek.
<>My starcy tak mamy_ szukamy,
<>lub jej zaprzeczamy.
<>Ale...
<>miły to był, obrazek.

<>RosaLindo.

Rosa Rugosa

<>Za co? Zorro.
<>A, Hiu niuan se?

<>ett

Ale...
Zgadłem, iż świat Ann
(to te z opryszczką)
ma się nijak do Tattr.
:-)))
Bodajże.

8. Data: 2006-10-24 12:00:03

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał :

> <> Niemyśl, to nie przy stoi.
> <>.Ty gasisz, ja zaświecam.

Światełko w jesienny wieczór,
lub noc, bardzo się przyda.
Nie gaszę,choć bywam niemiła.
Ale to nie przez Ciebie.

> <>My starcy tak mamy_ szukamy,
> <>lub jej zaprzeczamy.
> <>Ale...
> <>miły to był, obrazek.
>
> <>RosaLindo.
>
> Rosa Rugosa
>
> <>Za co? Zorro.

Rugosa nie ruguje.
Rugosa pięknie pachnie
i miło smakuje w postaci
każdej.
Ale są tacy,co kolce
zobaczywczy z daleka,
nie chcą dociekać
prawdziwego smaku.
Niech żałują

> <>A, Hiu niuan se?

Hanka

9. Data: 2006-10-24 13:48:52

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał :

> Zgadłem, iż świat Ann
> (to te z opryszczką)
> ma się nijak do Tattr.
> :-)))
> Bodajże.

Moje góry to nie Tatry.
Skąd ten pomysł na opryszczkę?
Od oprychów?

Moje usta,jak przystało na
Rosa Rugosa.

A poza tym jesień.

10. Data: 2006-10-24 18:24:28

Od: "sirra" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie potrafię się roztać z małżonkiem pomimio tego,
> że go nie kocham.

No i teraz nie zasnę - ciekawość.

Dlaczego nie kocha?... Brak porozumienia? Kłótnie? Nie czuje się dla niego
ważna? Poznała innego? Różnią się za bardzo? Nie daje jej tego czego ona
oczekuje? ...?
Dlaczego nie potrafi?... Dziecko? Finanse? Uzależnienie? Przyzwyczajenie?
Strach przed nowym? Przed jego reakcją? Wstyd przed ludźmi (rodzina,
sąsiedzi)? ...?
Czego oczekuje od psychologa? Aby pokazał jej jak znowu kochać? Aby pomógł od
niego odejść?

śmiech z zamkniętymi ustami - co symbolizuje?
Jak zostajemy wyklęci i poniżeni przez innych nawet w Internecie
Heh, czy da sie tu cos zrobic?
Przemoc w szkołach (czesc II)
kredyt hipoteczny