Akademia Schellera

1. Data: 2002-06-24 09:50:20

Temat: Akademia Schellera
Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl tu niedawno watek o szkolach dla kucharzy. Pare razy tez przeplatal sie
watek tego, ze z kursami gotowania w Polsce jest bida. Spiesze wiec doniesc,
ze w srode przy Pieknej w Warszawie otwiera swoje podwoje Akademia Kurta
Schellera. Bede na otwarciu wiec postaram sie podac wiecej informacji.
Schellaera chyba na grupie nie trzeba przedstawiac. Jakby jednak ktos nie
wiedzial to informuje, ze to Szwajcar od lat pracujacy w Polsce najpierw
szef w Bristolu ostatnio w Sheratonie. Jedyny kucharz z Polski zasiadjacy we
wladzach prestizowego francuskiego stowarzyszenia szefow kuchni Toque
Blanche czyli biale czapki (kucharskie). Z tego co wiem jej glownym
zalozeniem jest ksztalcenie kadr dla restaurcji hotelowych, jednak planowane
sa tez kursy gotowania dla amatorow
Czarek

1. Data: 2002-06-24 13:24:11

Temat: Re: Akademia Schellera
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarek <c...@z...dwws.pl> napisał(a):

> [...]
> ze w srode przy Pieknej w Warszawie otwiera swoje podwoje Akademia Kurta
> Schellera. Bede na otwarciu wiec postaram sie podac wiecej informacji.

Heja!
Tutaj możecie sobie poczytać o szczegółach: http://www.schelleracademy.com.pl/
Myślicie, że za taką kasę będzie miał dużo uczestników?
Bardzo jestem ciekaw, jak to będzie się rozwijało.

pozdr,
grzesio [nudny]
ps. się zapisałem na makarony

1. Data: 2002-06-24 13:30:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> grzesio [nudny]
> ps. się zapisałem na makarony

A czy bedzie tam cos o flakach z olejem? ;-)))

Jak to sie dzieje, ze wciaz jestes "nudny", pomimo iz oglosiles konkurs
w tej sprawie... ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-24 13:40:39

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> napisał(a):

> A czy bedzie tam cos o flakach z olejem? ;-)))
Nie wiem.
Na razie prubuje ustalić, czy to sam mistrz wielki Kurt będzie prowadził
zajęcia - bo coś pani sekretarka w tej akademii zaczyna kręcić....

> Jak to sie dzieje, ze wciaz jestes "nudny", pomimo iz oglosiles konkurs
> w tej sprawie... ;-)
Aj, sama wiesz... taki nick daje dużą swobodę wyrażania niepopularnych myśli

pozdr,
grzesio [nudny]

czereśnie w zalewie octowo-korzennej
ciasto bananowe z suszonymi morelami (P)
jagody
sushi - jaki ryż?
Marynowane pieczarki