Akwizytorzy spadówa

Data: 2003-12-16 16:12:51
Temat: Akwizytorzy spadówa
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

Izis_ <i...@w...pl> napisał(a):
> ok ale nadal nie podalyscie powodu: dlaczego??
> Latwo jest napisac ze "mnie tez przeszkadzaja" - ale podaj powod dlaczego?

Bo mnie kompletnie nie interesują - nie kupuję z pokątnych źródeł, a jak będę
chciała kupić podrabianego Diora, to pójdę na allegro; bo zapychają łącza; bo
wytwarzają szum informacyjny (konieczność wyławiania informacji ze śmiecia);
bo zapychają twardy dysk, bo potencjalna możliwość wysyłania spamu przyciąga
osoby, których jedynym powodem przychodzenia na grupę dyskusyjną jest chęć
sprzedania komuś czegoś. A akwizytorów z zasady nie wpuszczam do domu ani do
innych miejsc, gdzie np. spotykam się z ludźmi na towarzyskich pogawędkach.

JoP