Ale jaja!!!

1. Data: 2016-02-15 09:27:49

Temat: Ale jaja!!!
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak do porannego jajeczka miłośników jajek od Pani Baby
http://wyborcza.biz/biznes/1,147751,19620738,ekojajk
a-sa-najdrozsze-ale-czy-najzdrowsze.html?utm_source=
facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wyborcza_
biz
pozdr
Stefan

---
Avast.

2. Data: 2016-02-15 09:36:15

Temat: Re: Ale jaja!!!
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 09:27 stefan <s...@w...pl> pisze:

> [...]
a-sa-najdrozsze-ale-czy-najzdrowsze.html?utm_source=
facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wyborcza_

Znaczy, Juszczenkę zabiły polskie jajka ekologiczne?

--
Trefniś

3. Data: 2016-02-15 11:16:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan stefan napisał:

> [...]
a-sa-najdrozsze-ale-czy-najzdrowsze.html?utm_source=
facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wyborcza_

Od Pani Baby, zdaje się miało być mleko. Jaja, to już od (Pana) Chłopa.

--
Jarek

4. Data: 2016-02-15 13:50:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 11:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Od qry już Wam nie wystarczają?

5. Data: 2016-02-15 20:32:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 13:50, Qrczak pisze:
> [...]
a-sa-najdrozsze-ale-czy-najzdrowsze.html?utm_source=
facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wyborcza_

Od PaniQry! Mnie tak.

Ewa

6. Data: 2016-02-24 13:32:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

a-sa-najdrozsze-ale-czy-najzdrowsze.html?utm_source=
facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Wyborcza_
biz

> Znaczy, Juszczenkę zabiły polskie jajka ekologiczne?

Ten komentarz w artykule był rzeczywiście b. ciekawy...

7. Data: 2016-02-24 23:10:32

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nawet bardzo! - milcząco sugeruje bowiem, że jaja od kur z chowu klatkowego są wolne
od dioksyn, bo kury te nie grzebią w ziemi i karmione są paszami BEZ dioksyn...

http://tiny.pl/g7qxh

8. Data: 2016-02-24 23:59:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Nawet bardzo! - milcząco sugeruje bowiem, że jaja od kur z chowu
> klatkowego
> są wolne od dioksyn, bo kury te nie grzebią w ziemi i karmione są paszami
> BEZ dioksyn...

Nie, raczej nie sugeruje niczego takiego.
W artykule wyraźnie jest napisane że zawartość dioksyn w jajkach
z ferm komercyjnych jest testowana i takie jaja byłyby odrzucone.
W domowych produkcjach jajecznych na sprzedaż nie jest to testowane.
Poza tym nikt nie buduje kurzych ferm w miastach.

> http://tiny.pl/g7qxh

I co z tego co tu podałaś dla Ciebie wynika?

9. Data: 2016-02-25 17:35:54

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 lutego 2016 00:00:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Nie, raczej nie sugeruje niczego takiego.

Sugeruje DOKŁADNIE TO. A jeśli dla Ciebie niedostatecznie dokładnie, to przynajmniej
"nie kupuj jajek eko, bo są be".

> W artykule wyraźnie jest napisane że zawartość dioksyn w jajkach
> z ferm komercyjnych jest testowana i takie jaja byłyby odrzucone.

KAŻDA partia jajec testowana na dioksyny???
Ty NAPRAWDĘ wierzysz w pierdoły ze sponsorowanych artykułów, OMG
333333333333333333333333-]

> W domowych produkcjach jajecznych na sprzedaż nie jest to testowane.
> Poza tym nikt nie buduje kurzych ferm w miastach.

Czytałeś coś z mego linka na temat dioksyn w paszach?
Popatrz sobie, co to jest, takie łądne, cylindryczne, stojące przy każdej fermie
drobiu:
http://www.balexmetal.pl/pictures/L4O998g5p0W0y173Y5
h6q0Q014z8y1T3.jpg

> I co z tego co tu podałaś dla Ciebie wynika?

To, że ja mam SMACZNE jajka z dioksynami, a Ty niesmaczne jajka z dioksynami.
Ja przynajmniej wiem, za co płacę. Kury "mojej" pani Baby karmione są do syta ziarnem
z jej własnego pola, położonego daleko daleko pola obszarami zabudowanymi, a to, co
znajdą na wybiegu przy domu, raczej nie ma wielkiego znaczenia w truciu, bo pani Baba
pali jedynie drewnem oraz gazem, nie ma tu mowy o paleniu śmieciami, bo wszelkie
śmieci odbiera firma, permanentnie 3-)

10. Data: 2016-02-26 01:36:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> Sugeruje DOKŁADNIE TO.
> A jeśli dla Ciebie niedostatecznie dokładnie, to przynajmniej "nie kupuj
> jajek eko, bo są be".

Sugeruje tak być może dla Ciebie...
A ja faktycznie nie kupuję jajek z nieznanego źródła, np od nieznanej "Pani
Baby".

> KAŻDA partia jajec testowana na dioksyny???
> Ty NAPRAWDĘ wierzysz w pierdoły ze sponsorowanych artykułów, OMG
> 333333333333333333333333-]

Nikt tu nie pisał że *każda* partia, ani że co druga - dlaczego wciskasz mi
nie moje słowa a potem się z nie moich słów wyśmiewasz? To się nazywa
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sofizmat_rozszerzenia

> Czytałeś coś z mego linka na temat dioksyn w paszach?

Rzuciłaś linkiem do googla, który pokazywał garść przypadkowych linków...
Dla mnie to szum informacyjny przez który nie mam ochoty się przedzierać.
Jak chcesz konkretnie rozmawiać to zaprezentuj konkrety do których
można się odnieść - garść linków z googla nie jest takim konkretem.

> Popatrz sobie, co to jest, takie łądne, cylindryczne, stojące przy każdej
> fermie drobiu:
> http://www.balexmetal.pl/pictures/L4O998g5p0W0y173Y5
h6q0Q014z8y1T3.jpg

No co? Zbiornik paszy? Dobrze zgaduję? I co z tego dla Ciebie wynika?

> To, że ja mam SMACZNE jajka z dioksynami, a Ty niesmaczne jajka z
> dioksynami.

Acha :-))
A te dioksyny w moich jajkach to badałaś jakoś, czy swoim sposobem tylko
"inputujesz"?

> Ja przynajmniej wiem, za co płacę.

O tak? To ile tych dioksyn mają, skoro wiesz aż tyle?

> [...]
> Baba pali jedynie drewnem oraz gazem, nie ma tu mowy o paleniu śmieciami,
> bo wszelkie śmieci odbiera firma, permanentnie 3-)

No to skąd się Twoim zdaniem biorą dioksyny w jajkach u tej pani baby?

Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi
Pieknosc w kuchni... !!!
W kuchni... !!!
"klient nasz pan"
Re: wafle tradycyjne