Pieknosc w kuchni... !!!

1. Data: 2016-02-13 00:48:04

Temat: Pieknosc w kuchni... !!!
Od: Se Zwo <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

http://www.liveleft.com/wp-content/uploads/2015/04/j
inkx-755x1024.jpg

2. Data: 2016-02-13 02:28:34

Temat: Re: Pieknosc w kuchni... !!!
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To facet :-)

3. Data: 2016-02-13 10:34:58

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-13 o 02:28, XL pisze:
> To facet :-)

Masz rację. Miejsce dla kobiety w kuchni to zmywak, no ewentualnie
wycieranie na połysk...
pozdr
Stefan

---
Avast.

4. Data: 2016-02-13 13:58:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-13 00:48, obywatel Se Zwo uprzejmie donosi:

> http://www.liveleft.com/wp-content/uploads/2015/04/j
inkx-755x1024.jpg

O! Ja! Cie!

5. Data: 2016-02-13 16:25:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lutego 2016 10:35:01 UTC+1 użytkownik stefan napisał:

> Masz rację. Miejsce dla kobiety w kuchni to zmywak, no ewentualnie
> wycieranie na połysk...

Skoro nie kupiłeś żonie zmywarki...

6. Data: 2016-02-13 18:17:08

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-13 o 16:25, XL pisze:

> Skoro nie kupiłeś żonie zmywarki...

a po co? Przecież żona to najtańsze urządzenie wielofunkcyjne -
zmywarka, pralka, wirówka, maglownica, prasowalnica, układarka do szaf i
jeszcze parę drobnych funkcji (już nie pomnę jakich)... :)
pozdr
Stefan

---
Avast.

7. Data: 2016-02-13 21:35:48

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lutego 2016 18:17:12 UTC+1 użytkownik stefan napisał:

> a po co? Przecież żona to najtańsze urządzenie wielofunkcyjne -
> zmywarka, pralka, wirówka, maglownica, prasowalnica, układarka do szaf i
> jeszcze parę drobnych funkcji (już nie pomnę jakich)... :)

Dlatego nikt się nie żeni ze zmywarką 3-)

W kuchni... !!!
"klient nasz pan"
Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne