Re: wafle tradycyjne

1. Data: 2016-02-09 18:08:59

Temat: Re: wafle tradycyjne
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 14:08, Stokrotka pisze:
> Są właściwie 2 pszepisy na wafle tradycyjne:
> 1: wziąść gotowy krem w proszku do pszekładania ciasta, zrobić i posmarować
> 2: wziąść masło, kakao, cukier, opcjonalnie spirytus i żułtka i
> wymieszać i posmarować.

Bądź konsekwentna.
Jeśli "wziąć", to też może "zrobiść" , "posmarowaść" i "wymieszaść".

A w temacie: użyć (albo użyść) gęstszej masy albo lepszych wafli.

2. Data: 2016-02-09 18:48:32

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:09:12 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> Bądź konsekwentna.
> Jeśli "wziąć", to też może "zrobiść" , "posmarowaść" i "wymieszaść".
>
> A w temacie: użyć (albo użyść) gęstszej masy albo lepszych wafli.

Przestań, bo możesz jajo znieŚĆ. PaŚĆ od twej żółci można.
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

3. Data: 2016-02-09 19:18:35

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 18:48, XL pisze:

> Przestań, bo możesz jajo znieŚĆ. PaŚĆ od twej żółci można.
> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

Jakiej żółci? Ja to z uśmiechem robię.

4. Data: 2016-02-09 20:09:39

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:18:37 UTC+1 użytkownik cef napisał:

yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

> Jakiej żółci? Ja to z uśmiechem robię.

No właśnie o tym uśmiechu mowa - żółtym 3->

5. Data: 2016-02-09 20:49:48

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 20:09, XL pisze:

> No właśnie o tym uśmiechu mowa - żółtym 3->

Nie zaglądasz czasem zbyt głęboko?

6. Data: 2016-02-09 21:04:59

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 20:49:50 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> Nie zaglądasz czasem zbyt głęboko?

Przecież płycej, niż zakładałeś. Więc schowaj już te żółte... kalendarze.

Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam