Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)

1. Data: 2016-02-08 00:13:44

Temat: Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931

http://www.fakt.pl/kobieta/dom-ewy-wachowicz-ewa-wac
howicz-mieszka-w-krakowie,galeria,608690,9.html

:-D

2. Data: 2016-02-08 02:09:43

Temat: Re: Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 00:13, XL pisze:
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931
>
> http://www.fakt.pl/kobieta/dom-ewy-wachowicz-ewa-wac
howicz-mieszka-w-krakowie,galeria,608690,9.html

> :-D
Jakby Ci wskoczyl w te pierogi to byłyby bardziej pożywne ;-)

--
animka

3. Data: 2016-02-08 21:57:27

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 02:19:30 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

howicz-mieszka-w-krakowie,galeria,608690,9.html

> Jakby Ci wskoczyl w te pierogi to byłyby bardziej pożywne ;-)

Stokrociu, jak wracam z miasta do domu, to buty zostawiam w sieni i natychmiast
biegnę myć ręce, bo zanim dotknę moich kociambrów, muszę zadbać o ich bezpieczeństwo
zdrowotne, gdyż one wcale nie wychodzą. Tak więc jeśli nawet z MOJEGO kota s-padnie
czy wy-padnie na pierogi kawałek MOJEJ podłogi czy kawałek MOJEJ bakteriologii (he
he), to cóż, zjem te MOJE brudy ugotowane :-D

4. Data: 2016-02-09 00:50:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 21:57, XL pisze:
> Stokrociu, jak wracam z miasta
XL-ko pomerdało Ci się. Ja nie Stoktocia :-)

--
animka

5. Data: 2016-02-10 21:56:53

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 00:55:23 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
> XL-ko pomerdało Ci się. Ja nie Stoktocia :-)

OMG, faktycznie - przepraszam, chwilowe zaćmienie:-D

Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam