Ale namieszalem....WRRR.... (z wysylaniem) - pocalunek itd.

1. Data: 2003-11-25 10:48:54

Temat: Ale namieszalem....WRRR.... (z wysylaniem) - pocalunek itd.
Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo kurde zamiast wysylac odpowiedzi na 're' przez "odpowiedz", to jakims
cudem wyslalem wszystkie trzy jako "nowe ogloszenie", no i malego jublu tu
narobilem, za co NAJMOCNIEJ PRZEPRASZAM.....

Mam jednak nadzieje, ze osoby zainteresowane zorientuja sie, o co chodzi i
nie bede mialy o to zalu.... ;)

Jeszcze raz SORKA..... :-/

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2003-11-25 11:03:05

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zwykly_facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

> Bo kurde zamiast wysylac odpowiedzi na 're' przez "odpowiedz", to jakims
> cudem wyslalem wszystkie trzy jako "nowe ogloszenie",

A i tak wszystko znalazlo sie na swoim miejscu, bynajmniej u mnie..... No to
ja juz nic nie wiem - tyle, ze balagan mniejszy, niz myslalem..... ;)

Pozdrawiam
zf

Pocalunek - JAK wazny... ???
Pocalunek - JAK wazny... ???