Inteligencja emocjonalna

1. Data: 2003-11-25 11:53:13

Temat: Inteligencja emocjonalna
Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy czytał ktoś książki "inteligencja emocjonalna" i "Inteligencja
emocjonalna w praktyce"? Zastanawiam się nad ich kupnem, tylko do
końca nie jestem przekonana, czy nie zawierają tych samych treści, czy
też uzupełniają się nawzajem?
Będę wdzięczna za odpowiedź.
Ela
--
Lukasz Zielinski [KRK] GG:321027
http://cyklon.chemia.pk.edu.pl/~zieluk

1. Data: 2003-11-25 14:03:56

Temat: Re: Inteligencja emocjonalna
Od: "E-LINKA" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czytałam tylko IE. Jest napisana w sposób popularnonaukowy a i tak zawiera
mnóstwo praktycznych przykładów.
Użytkownik "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> napisał
w wiadomości news:tkg6svgk1n39doqp1idhj1nojoragh88sp@4ax.com...

1. Data: 2003-11-26 00:05:41

Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Nov 2003 12:53:13 +0100, -=[zieluk]=- wrote:

Nie spodziewaj sie, ze ta broszurka cokolwiek zmieni w twoim zyciu. Nie
przebudujesz swojej psychiki na podstawie kilku pryzkladow/wskazowek
popartych marnym komentarzem. Ksiazeczka jest tak tendencyjna jak testy
psychologiczne z gazet dla nastolatek.
Nic nie poradze, takie wrazenie odnioslem czytajac ta ksiazke.
Ale to zawsze jakies doswiadczenie, a refleksja nad nim moze okazac sie sto
razy bardziej wartosciowa niz tresc, wiec kup i powodzenia. Kontynuacje sa
zawsze gorsze, pisane na sile, wiec polecam (choc ogolnie nie polecam:)
"IE".

dcoop

2003-11-26 00:55:10
Napisz do mnie: http://cerbermail.com/?Fo6ex2xqjw
GG:2618430

1. Data: 2003-11-26 06:49:21

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dcoop" <n...@n...spam> napisal w wiadomosci
> [...]
> zawsze gorsze, pisane na sile, wiec polecam (choc ogolnie nie polecam:)
st to podrecznik. IMHO- to dobra ksiazka popularyzatorska.
pozdrawiam
Chiron

Ale namieszalem....WRRR.... (z wysylaniem) - pocalunek itd.
Pocalunek - JAK wazny... ???
Pocalunek - JAK wazny... ???
Pocalunek - JAK wazny... ???
Britney Spears nude