Ale sypie, po prostu skandal !

11. Data: 2007-01-24 14:05:02

Temat: Re: Ale sypie, po prostu skandal !
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ep7kjl$hmk$1@nemesis.news.tpi.pl antoni.broniak
<a...@n...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Rajmund" <t...@a...es> napisał w wiadomości

> Pociesz się, mam podobnie. Napadało jakieś 20 cm. Właśnie skończyłem
> odśnieżanie - 2 godziny. Koszula i podkoszulek - można wykręcać.
> Ale nic to, w zeszłym roku było gorzej. No taki klimat. A mówiłem
> żonie wybudujmy się w Grecji lub na Krecie. ;-))

Hejka. A mnie nawiało pół samochodu śniegu. :-( Całe szczęście, że od
strony pasażera i mogłem pojechać na działki. Tworzą się zaspy, bo ciągle
ostro wieje od wschodu.
Pozdrawiam nieszczelnie Ja...cki

12. Data: 2007-01-24 18:08:48

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> Żeromskiego 6, obok Różanej.

Świat _jest_ mały. A Szczawno jeszcze mniejsze ;-) Ja od niedawna mieszkam
na Kolejowej. Kojarzysz taki mały, czarny, drewniany domek? Z ogromnym
ogrodem na tyłach...

> Później na Białym Kamieniu. Na górce koło
> wieży,rozdarłem portki o czubek 30 metrowego świerka.Zawiało całe zbocze
> i zapadłem się. To byli śniegi, nie to co dziś.

No właśnie wygląda na to, że i dziś, a najdalej jutro - jeśli wszystko
pójdzie dobrze - o czubek tego świerka będzie można podwoziem auta zaczepić
;-) Ale nic to, zrobiłem dzisiaj zakupy, schowałem samochód do garażu, a że
jestem na L4, to nie zamierzam wychodzić z domu do wiosny ;-) Chyba, że
nasypać ziarna do karmnika...

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

13. Data: 2007-01-24 18:43:16

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Po raz pierwszy w tym roku, wiec najlepszego zycze ;-)

A u mnie wieje... Posypalo troche (jakby kaszka manna) i tyle. Pomrozilo
troszke, ale wieje i temperatura odczuwalna duzo nizsza ;-(
Sie nie zgadzam na takie 'cos' za oknem....

:-)
Pozdrawiam
Asia

14. Data: 2007-01-24 20:11:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. A mnie nawiało pół samochodu śniegu. :-( Całe szczęście, że od
> strony pasażera i mogłem pojechać na działki.

Jazda z bałwanem? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2007-01-24 20:20:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:45b7bd79$0$5197$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Jazda z bałwanem? :-)

Hejka. Raczej z surowcem na bałwana. :-)
Pozdrawiam wizjonersko Ja...cki

Kombajn.Grilo-wedzarnia.
Pada śnieg
Czego uzyc do budowy grilla ??