Ale sypie, po prostu skandal !

1. Data: 2007-01-23 13:38:46

Temat: Ale sypie, po prostu skandal !
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bielsko-Biała od godziny zasypywane śniegiem. Przybywa go z minuty na
minutę, no po prostu skandal :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

2. Data: 2007-01-23 13:45:55

Temat: Re: Ale sypie, po prostu skandal !
Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" napisał:

> Bielsko-Biała od godziny zasypywane śniegiem. Przybywa go z minuty na
> minutę, no po prostu skandal :-D

Szczęściarze... W Szczawnie Zdroju tylko mróz (w tej chwili -2 st.), a
śniegu jak na lekarstwo. A u mnie tyle cebulek już powychodziło...

Pozdrawiam,
rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

3. Data: 2007-01-23 14:24:24

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bielsko-Biała od godziny zasypywane śniegiem. Przybywa go z minuty na
> minutę, no po prostu skandal :-D

Katowice wlasnie sie dolaczylo. Niestety. Ja juz wlasciwie liczylam na
rychle nadejscie wiosny.

Iza Wójcik- po dluuuuugiej przerwie

4. Data: 2007-01-23 15:29:25

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:
> Bielsko-Biała od godziny zasypywane śniegiem. Przybywa go z minuty na
> minutę, no po prostu skandal :-D
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

A w Warszawie jeszcze wiosna ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

5. Data: 2007-01-23 16:44:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczęściarze... W Szczawnie Zdroju tylko mróz (w tej chwili -2 st.), a
> śniegu jak na lekarstwo. A u mnie tyle cebulek już powychodziło...

Mieszkałem kiedyś w Szczawnie...
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-01-24 06:31:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ep56lm.38s.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Bielsko-Biała od godziny zasypywane śniegiem. Przybywa go z minuty
> na minutę, no po prostu skandal :-D

Hejka. Yes-t, yes-t, yes-t, spadł zdrajca nocą i cicho legł. :-)
Pozdrawiam niwalnie Ja...cki

7. Data: 2007-01-24 07:44:58

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> Mieszkałem kiedyś w Szczawnie...

No proszę... Świat jest mały. A gdzie dokładnie?

Tymczasem melduję, że śnieg wreszcie spadł i przykrył dokładnie wszystko, co
wykiełkowało... Uffff...
Właściwie, to bydlak ciągle pada i przykrywa również dostęp do garażu,
podjazd, ścieżkę do furtki i wszystko, gdzie nie mam żadnych roślinek,
którym potrzebna byłaby ochrona. Co za marnotrawstwo. Czy ktoś mógłby się
wziąć za uporządkowanie tego? Nauczyć go gdzie ma padać, a gdzie nie? No
przecież ja większośc poranka spędzę z szuflą w ręku, a na L4 jestem...

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl
http://www.bestofwhisky.pl

8. Data: 2007-01-24 08:04:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę... Świat jest mały. A gdzie dokładnie?

Żeromskiego 6, obok Różanej.Później na Białym Kamieniu. Na górce koło
wieży,rozdarłem portki o czubek 30 metrowego świerka.Zawiało całe zbocze
i zapadłem się. To byli śniegi, nie to co dziś.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2007-01-24 12:45:00

Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund" <t...@a...es> napisał w wiadomości

> [...]
> wziąć za uporządkowanie tego? Nauczyć go gdzie ma padać, a gdzie nie? No
> przecież ja większośc poranka spędzę z szuflą w ręku, a na L4 jestem...

Pociesz się, mam podobnie. Napadało jakieś 20 cm. Właśnie skończyłem
odśnieżanie - 2 godziny. Koszula i podkoszulek - można wykręcać.
Ale nic to, w zeszłym roku było gorzej. No taki klimat. A mówiłem żonie
wybudujmy się w Grecji lub na Krecie. ;-))
Antoni Broniak

10. Data: 2007-01-24 13:58:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antoni.broniak"

> Pociesz się, mam podobnie. Napadało jakieś 20 cm. Właśnie skończyłem
> odśnieżanie - 2 godziny. Koszula i podkoszulek - można wykręcać.

Więc powinniśmy być wdzięczni Zimie że nie daje nam stetryczeć i zastać
się na śmierć.

;-)

Serdecznie Miłka

Kombajn.Grilo-wedzarnia.