Pada śnieg

1. Data: 2007-01-22 21:42:01

Temat: Pada śnieg
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie o tej porze to nic nadzwyczajnego. Ale tej nienormalnej zimy to
przecudny widok :-)) Na dodatek wieje wiatr i na rozświetlonej ulicy zawieja
jak w bajce :-)) A jak jasno zrobiło się za oknem :-)
Jeśli popada dłużej, cebulowym mróz nie zaszkodzi. Bo od dzisiaj będziemy
mieli na pewno dwa tygodnie zimy. I to z całkiem sporym mrozem.

Pozdrowienia z Pomorza powoli zasypywanego śniegiem, przy temperaturze -1C

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

2. Data: 2007-01-23 03:03:52

Temat: Re: Pada śnieg
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:ep3ba3$n76$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozdrowienia z Pomorza powoli zasypywanego śniegiem, przy temperaturze -1C

Na poludniowym wschodzie nie pada snieg :) Nawet przymrozku nie ma :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-01-23 07:21:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Na poludniowym wschodzie nie pada snieg :) Nawet przymrozku nie ma :)
:)
okolice Poznania
wczoraj okolo 17-18 spadlo pare platkow sniegu z deszczem
ale sie stopily
:)
w nocy byl jakis przymrozek
bo widze teraz lekko oszronione dachy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2007-01-23 07:30:10

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-01-23 09:15:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ep3ba3$n76$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Wierzchnicki
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> za oknem :-) Jeśli popada dłużej, cebulowym mróz nie zaszkodzi. Bo
> od dzisiaj będziemy mieli na pewno dwa tygodnie zimy. I to z całkiem

Hejka. A na Środkowym Wschodzie śniegu nie ma ani odrobiny a nocny
przymrozek nawet nie potrafił zamrozić większych kałuży. :-(
Rano było zaledwie - 1°C. Zachmurzenie pełne więc ma z czego padać. ;-)
Pozdrawiam wyczekująco Ja...cki
PS Przysypałem ziemią pączki hiacyntów i kiełki tulipanów.

6. Data: 2007-01-23 13:53:48

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przymrozek nawet nie potrafił zamrozić większych kałuży. :-(
> Rano było zaledwie - 1°C. Zachmurzenie pełne więc ma z czego

Na Podbeskidziu pojawiły się właśnie pierwsze płatki śniegu i ma
padaaaaać długo

Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2007-01-23 13:59:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Na poludniowym wschodzie nie pada snieg :) Nawet przymrozku nie ma :)

A w Kielcach mróz że ciężko było odkleić skrzynkę z sadzonkami od gleby
która tymczasowo wegetowała na zewnątrz przy plusowej temperaturze

W powietrzu można by wypatrzeć pojedyncze, zagubione płatki śniegu

Serdecznie Miłka

8. Data: 2007-01-23 14:12:01

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przecudny widok :-)) Na dodatek wieje wiatr i na rozświetlonej ulicy zawieja
> jak w bajce :-)) A jak jasno zrobiło się za oknem :-)

Ślicznie to opisałeś :-)
Szkoda, że nie pada w Piotrkowie i w okolicznych miasteczkach (Srock, Łódź,
Tuszyn etc.) Za mało na tacę dają, czy co?

Pozdrawiam, Jacek

9. Data: 2007-01-23 15:17:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:ep3ba3$n76$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozdrowienia z Pomorza powoli zasypywanego śniegiem, przy temperaturze -1C

Do mnie nie doszło :((((

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2007-01-23 15:57:13

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:
> A w Kielcach <ciach> w powietrzu można by wypatrzeć pojedyncze,
> zagubione płatki śniegu

Oj zasypie was dzisiaj, zasypie...;-)
Oby internet chodził, jak drogi nieprzejezdne będą :-))
Z zimowym pozdrowieniem
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/